DJ_Dark Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Han skal faen meg bli. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 FCK vil ha Stadsgaard. No fucking way sier jeg bare! FCK, etter det jeg har fått med meg så liker ikke Stadsgaard FCK litt engang... Når han først skal flytte på seg så blir det nok Tyskland, Nederland eller Frankrike. FCK er ikke bedre enn RBK, blir som å flytte mellom 2 like store lag (bortsett fra økonomien) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10017860 Herregud så latterlig Solbakken er... Hvordan i all verden vet han hvor godt trent RBK er? For en premieløk han er.... Gruer meg til han blir landslagstrener..... klysete og ekkel. 3 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Dette er jo bare et spill. RBK har jo haugevis av kamptrening og ikke tapt i år. FCK er absolutt like nervøse som RBK. Ser også at Wangberg skal starte i morgen og. Føler meg faktisk tryggere med han i forsvar enn Lago. Får se om jeg har samme mening etter kampen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Toppen av idioti fra VG: http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10017872 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Toppen av idioti fra VG: http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10017872 Hæ? Lago vært noe stabil ellers da? Wangberg har jo gjort god figur over tid på RBK2... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Haha. Hørt om Simen Wangberg? Inkluderer det alle som så Moldekampen? edit: Så dere denne fra Nils Arne? Tidligere i dag meldte Eurosport at italienske Lecce er i forhandlinger med Lustig. RBK-direktør Nils Skutle sa til VG Nett at dette er helt ukjent for ham, så det er lite sannsynlig at det er noe i ryktene. Og Eggen har i hvert fall ikke hørt om dette. - Leicester? Sist gang jeg så dem var de på vei ut av en bar i La Manga, de var dritings! - Det var Lecce ... - Det er enda verre, sier Eggen. :!: Endret 24. august 2010 av Attityd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Rart man elsker Eggen? :!: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Rart man elsker Eggen? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Glimrende opplegg på skolen gjør at jeg må møte 3 timer før jeg egentlig skulle på skolen. Dermed fikk jeg aldri gjort den dritten av en kamptråd ferdig. Kommer i løpet av ettermiddagen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Her en N'Doyes aftensmad :!: Endret 25. august 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skjønner ikke alt dette snakket om uerfaren, "aftensmad" og det ene og det andre. Han hadde ikke startet om han ikke hadde vært god nok. Det var garantert noen som sa det samme tidlig i sesongen når Markus fikk tillit og. Håper Simen viser N'doye hvem som er sjefen i Parken. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Herregud!! Er mer nervøs i kveld enn jeg var på mandagen da jeg hadde fagprøve Har stor tro på at Wangberg gjør det stort mot N'Doye. Solbakken må nok spise i seg sine egne ord i morra. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Syntes litt synd på DJ, så laget kamptråden. Enjoy. Kamptråd FCK - RBK Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Fint, fint, fint! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Atletico og Leverkusen hittil. Spennende. Edit: Og Aris.. Grekere Endret 27. august 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå