Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Syns det er greit at spillere reagerer, tydelig noe som har sviktet i kommunikasjonen mellom ledelse og spiller.

Syns det er bra at de tok hånd om saken med en gang og hadde et møte med bannanas.

Syns ikke dette lukter særlig svidd, spilleren er missfornøyd og ønsker seg bort.

Moa ble underpriset, men det betyr ikke at Bola er verdt 10-12mill, han er verdt omtrent det samme som Start kjøpte han for, han har ikke imponert særlig og ikke lenger et talent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så så lenge alle andre Rosenborgfans er enige, kan de bestemme en Start-supporters meninger og følelser?

 

That make sense.

Nei, det kan vi ikke men når dere prøver å bygge logikk bak de følelsene så blir det bare teit.

 

Edit:

Når ett norsk lag spiller mot ett utenlandsk lag sitter jeg å heier på de ihvertfall. For meg blir det liksom Norge mot utlandet, synd ikke andre tenker slik.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

I grunn ganske lett å forstå tror jeg hvis vi tenker på spilletid

 

Du mener at han ikke har spilt i Hannover eller Rosenborg?

 

Konan var god ikke voldsomt god i Rosenborg, men når man eksporterer spillere til en større liga får det som oftest mer oppmerksomhet. Mediene nevner han jo nå fordi Moa er der. :)

 

edit; Ja, Bagh, de hadde tidvis tvilsomme holdninger, spesielt Traore. Vi husker vel alle hans periode med juniorlaget.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...