Samcki Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Syns det er greit at spillere reagerer, tydelig noe som har sviktet i kommunikasjonen mellom ledelse og spiller. Syns det er bra at de tok hånd om saken med en gang og hadde et møte med bannanas. Syns ikke dette lukter særlig svidd, spilleren er missfornøyd og ønsker seg bort. Moa ble underpriset, men det betyr ikke at Bola er verdt 10-12mill, han er verdt omtrent det samme som Start kjøpte han for, han har ikke imponert særlig og ikke lenger et talent. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/590309_kan-dette-vaere-tilfeldig?ref=mst Og så har vi enda mere synsing og syting fra andre supportere.... Lavmål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Så så lenge alle andre Rosenborgfans er enige, kan de bestemme en Start-supporters meninger og følelser? That make sense. Nei, det kan vi ikke men når dere prøver å bygge logikk bak de følelsene så blir det bare teit. Edit: Når ett norsk lag spiller mot ett utenlandsk lag sitter jeg å heier på de ihvertfall. For meg blir det liksom Norge mot utlandet, synd ikke andre tenker slik. Endret 20. august 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/590309_kan-dette-vaere-tilfeldig?ref=mst Og så har vi enda mere synsing og syting fra andre supportere.... Lavmål. Hahahaha! Faen meg det verste jeg har sett... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Den der lagret jeg i favoritter. Vil du leite opp statistikker og konspirasjonsteorier kan du finne dritt på de aller fleste. Endret 21. august 2010 av Attityd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Liten kamptråd denne gangen: Kamptråd: Rosenborg - Molde Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Konan Ya banens beste i Hannovers seier. Rart at overgangen hans fikk så lite oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 I grunn ganske lett å forstå tror jeg hvis vi tenker på spilletid Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Konan Ya banens beste i Hannovers seier. Rart at overgangen hans fikk så lite oppmerksomhet. Konan har jo storspilt hele tiden etter overgangen. Synd at vi ikke ikke fikk ut potensialet hans, selv om innstillingen hans (og Traorés) har litt litt av skylden. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) I grunn ganske lett å forstå tror jeg hvis vi tenker på spilletid Du mener at han ikke har spilt i Hannover eller Rosenborg? Konan var god ikke voldsomt god i Rosenborg, men når man eksporterer spillere til en større liga får det som oftest mer oppmerksomhet. Mediene nevner han jo nå fordi Moa er der. edit; Ja, Bagh, de hadde tidvis tvilsomme holdninger, spesielt Traore. Vi husker vel alle hans periode med juniorlaget. Endret 22. august 2010 av Attityd Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 På tide med en ny kamptråd kanskje.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) DET VAR DA FAEN TIL MAS!!! Tenker jeg lager den i morgen når laget er lagt ut og jeg er ferdig på skolen. Endret 23. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Venter bare på kamptråden jeg nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Mas, mas, mas. Over hele linja. Mandag hele året... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det er ingenting å le av! MEN JEG KAN IKKE LA VÆRE!! HVOR ER KAAAAAAAMPTRÅÅÅÅÅÅÅÅD? HVOR ER KAMPTRÅD.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Siterer meg selv: Tenker jeg lager den i morgen når laget er lagt ut og jeg er ferdig på skolen. Endret 23. august 2010 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vi må ha kamptråd nå! Bygge opp enda mer forventninger enn det jeg har nå. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 FCK vil ha Stadsgaard. No fucking way sier jeg bare! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 På tide at det meldes interesse for Kris også. Tror kampen på onsdag blir avgjørende for om vi klarer å beholde han eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå