Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Tror nok at RBK må til utlandet for å få billige toppspillere hvis de kvalifiserer seg...

Skal jeg faen meg love deg at vi skal, finner ikke èn spiller i TL som er god nok for RBK.

Kan sette sammen en førsteellver fra TL og max 3-4 RBK spillere går inn på et slikt lag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

folkens, det er noe jeg sliter med å skjønne. Hvordan kan det være bra for RBK på spillermarkedet hvis de kvalifiserer seg?

Slik jeg ser det:

RBK i CL:Svimlende priser på toppspillerne i TL!

HVA? du har problemer med å se at RBK kan dra fordeler på SM av å være med i CL og få betydlige penger inn på konto?

Hvor mange Nordiske lag kan friste med CL fotball og nesten garantere å vinne et trofe iløpet av to sesonger? Svaret er ingen, RBK kan ergo tiltrekke seg spillere fra hele Norden, men unntak av FCK sine spillere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ja det har jeg problemer med å se, ihvertfall hva gjelder klubber som er klar over RBK's økonomiske situasjon. Tror RBK kan glemme markedspriser i Norge da ja...Hva RBK kan friste med for spilleren har da nada å si når det gjelder hva selgende klubb vil kreve. Og nettopp DERFOR vil det være utrolig rart om toppspillerne i TL, f.eks ikke går for 30/35++ mill...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Tror nok at RBK må til utlandet for å få billige toppspillere hvis de kvalifiserer seg...

Skal jeg faen meg love deg at vi skal, finner ikke èn spiller i TL som er god nok for RBK.

Kan sette sammen en førsteellver fra TL og max 3-4 RBK spillere går inn på et slikt lag.

Hva du setter sammen driter jeg faktisk i. Step-up: Ingen i TL er verdt så mye uansett, då det går bra.

Lenke til kommentar

Må gratulere med seieren i går, men spørs om det går veien i Parken. Flere som har påpekt at FCK er et hav bedre hjemme enn borte.

Vil også si jeg krysser fingrene for danskene, forbaska lei snakket om "hele Norges RBK". Er langt fra så mange som heier på RBK som man skal ha det til. De fleste andre lags supportere håper de ryker.

Lenke til kommentar

Må gratulere med seieren i går, men spørs om det går veien i Parken. Flere som har påpekt at FCK er et hav bedre hjemme enn borte.

Vil også si jeg krysser fingrene for danskene, forbaska lei snakket om "hele Norges RBK". Er langt fra så mange som heier på RBK som man skal ha det til. De fleste andre lags supportere håper de ryker.

Vil nok tørre å påstå at flertallet er på vår side.

Du skal få mene hva du vil, men at TL er tjent med et stabilt RBK er det ingen tvil om :)

Lenke til kommentar

Uenig. Ser ikke hvorfor TL skal være tjent med ingen spenning i ligaen.

fordi da slipper vi at useriøse fotballag med alt for store ambisjoner, bruker alt for mye penger og går konk! langsiktighet er det som kommer til og heve TL. Norske spillere er også tjent med det, da RBK foretrekker å kjøpe Norske spillere, dessverre så vil ikke andre Norske lag selge til dem grunnet de er redd for og tape mot RBK. et stabilt RBK kan eksponere Norske spiller mot utlandet.

Lenke til kommentar

Noe samtlige trøndere driter i. Virker som at alle må uttale seg om dette når RBK skal prestere på et internasjonalt nivå. Når CL kommer så skal alle hoppe på skuta og være med. Når det går at skogen skal de være med på mobbingen.

Men man må vel regne med litt smålighet fra de som sitter på utsiden og glaner i misunnelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uenig. Ser ikke hvorfor TL skal være tjent med ingen spenning i ligaen.

Og hvorfor skal TL ikke være tjent med et stabilt RBK?

Har ikke andre norske lag lyst på europaeventyr? eller har dere lyst til å krangle om kongepokalen i all evighet...

en CL/EL kamp er langt større enn en Cup finale.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk ikke er interessert i ett stabilt RBK.

Det er et steg på veien mot et stabilt Brann, VIF og Viking/Stabæk/whatever. Og det er en ting TL trenger. Bedre med 3-4, gjerne 5, stabile lag som kjemper om medalje og CL-spill hvert år fremfor den bingoligaen det har vært de siste årene.

Og hva er galt med at RBK må betale overpris for norske spillere? Hvis de går med på det så er jo det bare bra for klubben som får pengene, sett at de klarer å utnytte de riktig.

Lenke til kommentar

Til dere som klager på at Rosenborg kommer til Champions League. Jeg håper dere vet at dere også får penger om vi kvalifiserer oss? Nei, det er ikke akkurat noen stor mengde i forhold til det Rosenborg får, men dere får faktisk noe dere og.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Vær glad dere i det hele tatt får noe. Rosenborg sin økonomi kommer av sportslig suksess, ikke rike onkler som betaler for spillere. Alle er misunnelige på oss, men innser ikke at vi var som dem en gang vi og. Vi hadde en plan og vi lykkes med den. Vi satset virkelig på Europa, og du ser jo hvordan det har gått. For meg virker det som de andre lagene rett og slett ikke har moral til å lykkes i Europa. Det er det første punktet som må jobbes med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...