Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Som sagt, det finnes ingen gode grunner til å selge Bolanos med en fortjeneste på noen lusne millioner. Da kan vi likegjerne beholde han. Om RBK skal kjøpe han, må de betale det Start mener han er verdt. Hvis Start mener han er verdt mer enn det RBK byr, så er det jo bare å la være. Hvorfor så bitre på at Start ikke vil la han gå billig?

 

Er ikke bitter på noen som helst måte, sier jo at han hadde passet inn men at det finnes mange andre alternativer å velge i blant.

 

Sier bare at Start gjenntar sine feil atter en gang og at det er trist for norsk fotball, om de skal klare seg økonomisk så må de slutte å prøve å skyte gullfugler, for de er det ikke mange av.

Få heller en sunn og fornuftig bunnlinje som man kan jobbe på.

 

Bola og en del andre såkalte "stjerner" i start bruker store deler av budsjettet.

Sier bare at man kan lære av feks ODD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bola har en lønn på 600.000 i året. Det er mindre enn veldig mange andre i klubben. Hvordan dette bruker store deler av budsjettet får du svare på. Sunn og fornuftig bunnlinje? Nå snakker du bare tull.

 

Og DJ: Hvem er det som setter prisen vanligvis, kjøper eller selger? Når han er så viktig for oss, og vi ikke trenger å selge. Om en ting er for dyr, lar bare kjøperen være å kjøpe varen. Verre er det ikke.

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar

Bola har en lønn på 600.000 i året. Det er mindre enn veldig mange andre i klubben. Hvordan dette bruker store deler av budsjettet får du svare på. Sunn og fornuftig bunnlinje? Nå snakker du bare tull.

 

Og DJ: Hvem er det som setter prisen vanligvis, kjøper eller selger? Når han er så viktig for oss, og vi ikke trenger å selge. Om en ting er for dyr, lar bare kjøperen være å kjøpe varen. Verre er det ikke.

 

Da må du ikke glemme honoraret til agenten på samme som lønna til Bola, blir jo fort 1.2MNOK i året.

 

Men Start senker nok sin egen skute atter engang.

Lenke til kommentar

I og med at agenten har skaffet oss Owello, Goodson og Freeman i tilleg, er han absolutt verdt det. Lurer forsyne meg på om ikke det var han som kom med Annan også, om ikke mine små grå svikter.

 

Du er flink med bullshit må jeg si, senker ikke noen skute med å gå i overskudd vet du lille venn ;)

Lenke til kommentar

folkens, det er noe jeg sliter med å skjønne. Hvordan kan det være bra for RBK på spillermarkedet hvis de kvalifiserer seg?

Hvis klubbene er litt lure så presser de bare frem priser ala Mame Diouf. Dermed kan RBK kjøpe 2/3 spillere, så står de på bar bakke igjen...Det kan fort bli opp mot 40 mill++ for spillere som Stokkelien og Pedersen når de vet hvor mye penger dere har da... :yes:

 

Slik jeg ser det:

 

RBK i CL:Svimlende priser på toppspillerne i TL!

Lenke til kommentar

Bola har en lønn på 600.000 i året. Det er mindre enn veldig mange andre i klubben. Hvordan dette bruker store deler av budsjettet får du svare på. Sunn og fornuftig bunnlinje? Nå snakker du bare tull.

 

Og DJ: Hvem er det som setter prisen vanligvis, kjøper eller selger? Når han er så viktig for oss, og vi ikke trenger å selge. Om en ting er for dyr, lar bare kjøperen være å kjøpe varen. Verre er det ikke.

 

 

det litt spesielle er at start har spillere på benken som tjener mer en bolanos, snakker om en sønn til en litt oppi systemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...