MartinF Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 I år blir der cupfinale! Uten tvil! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vi tar the treble i år ass Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Da kan jeg kalle meg millionær. EDIT: Eller tenker du på den supercupen eller hva det heter, hvor vi slo Aafk nå? Endret 15. august 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Men for å vinne CL må vi kvalifisere oss først, og laget trenger din støtte i køben. Kjernen har tur fra både Trondheim og Oslo, meld dere på http://www.kjernen.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2916:kjernens-tur-til-fck-rbk&catid=41:borteturer&Itemid=1 Endret 15. august 2010 av Danne91 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Da kan jeg kalle meg millionær. EDIT: Eller tenker du på den supercupen eller hva det heter, hvor vi slo Aafk nå? åja, sant det. Da vinner vi "The quardrable" da Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvem faen er Follo? Nei nå har jeg all fokus på tirsdagen. Smånervøs samtidig som jeg gleder meg som en unge. Cupfinalen får vente. Vi skal til Champions League først. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ser semien er trukket, sitter igjen kun med; hva i HELVETE er Follo? Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Bra vi spiller på Lerkendal først!! http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=10035668 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Kanskje danskene har fått litt ødelagte hus og har fokus der? Ser semien er trukket, sitter igjen kun med; hva i HELVETE er Follo? Dude. De har en supportergruppe med det glimrende navnet Followers! Blir ikke bedre enn det! :!: Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Haha, bra navn på supportergruppen! Har all respekt for den jobben Follo har gjort til nå, cup er jo cup. Allikevel er dette en kamp jeg forventer vi vinner, det skal være forskjell på lederen av Tippeligaen og et lag i førstedivisjonen. Ser på bloggen til Nils Heldal at Lerkendal er i ferd med å bli pyntet til fest. Skal se om jeg får tatt turen bortover i dag og få tatt noen bilder. http://nilsheldal.rbkblogg.no/?p=2965 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Followers er kanskje det beste navnet i Norge spør du meg. Rett og slett genialt. Merker jeg gleder meg til i morgen når jeg ser de bildene! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Followers var jo genialt Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 RBK dropper Bolanoskjøp Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 RBK dropper Bolanoskjøp Jeg regner med at det var prisen det stod på. Vet noen ca hva den ligger på fra Start og tilbudet til RBK? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Tror tilbudet var 3,5. Men det er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Faens Solbakken. Kjenner jeg håper LITT at vi kan tørke oss i ræva med uttalelsene hans. 2 Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Føler Bolanos ikke passer helt inn i RBK, skulle vi først by på en Start-spiller burde det være Stokkelien. Ikke gjort det helt store i det siste som jeg vet men da vil han gå billig og jeg tror faktisk en spiller med slik potensiale vil kunne vokse stort i Rosenborg. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Tror tilbudet var 3,5. Men det er jeg ikke sikker på. 3,5 ja, det er en helt grei pris for oss. Vil tro han er verd mer enn det. Han er i det minste verd mer enn det for oss i den forstand at ingen andre lag kan ha ham. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kamptråden kommer opp i kveld regner jeg med. ... På tide? Beklager DJ, men dine kamptråder er meget gode og jeg ønser å skrive i den nå... Hvis den er oppe og jeg ikke har sett den ber jeg om unnskyldning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå