MartinF Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sier det igjen. Dommeren har vært direkte latterlig. Kris burde forresten klare å holde kjeft. Å få det gule sånn, er så unødvendig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Broren til Annan må komme oftere på kamp Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sier det igjen. Dommeren har vært direkte latterlig. Kris burde forresten klare å holde kjeft. Å få det gule sånn, er så unødvendig. Du kommer med påstander men har jo ingen argumenter for det..... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Han dømmer en latterlig billig straffe Dømmer tydeligvis direkte rødt til Annan for noe som ikke er i nærheten av direkte rødt. Gjør generelt mye småkluss (cornere, offsides osv.) I tillegg snyter han Start for både frispark og muligens en straffe. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Synes det var mange av offsidene som virket veldig tvilsomme i kampen, men de hadde jo faen ikke kamera på sidene så det gikk an å se noen av dem. Men ellers en utrolig spennende kamp og 5 magiske minutter etter pause Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ikke uvanlig at dommere dømmer fordel RBK på Lerkendal. Rødt kort var på sin plass (som i 2x gule). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Han dro aldri opp det andre gule. Han dro opp direkte rødt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Han dømmer en latterlig billig straffe Dømmer tydeligvis direkte rødt til Annan for noe som ikke er i nærheten av direkte rødt. Gjør generelt mye småkluss (cornere, offsides osv.) I tillegg snyter han Start for både frispark og muligens en straffe. - Ulovlig hindret i 16-meter som hindrer innlegg... KLAR straffe. DU gjentar igjen og igjen at det ikke er straffe men kommer ikke med argument. DU sier bare det ikke var straffe. SOm du vet er frispark innenfor 16-meteren straffe og den fellingen hadde vært ett klart frispark utenfor. - Annan feller en spiller og kommer deretter med hånden oppi halsen på en annen noe som er VELDIG skummelt. Faktisk er de to avgjørelsene der det som FAKTISK er riktig men fordi vi i lignende situasjoner igjen og igjen ser at det ikke blir dømt så tror vi det er rett. I denne kampen gjorde ikke dommer en god jobb, han gjorde derimot en strålende jobb. Eneste feilen jeg fikk med var fellingen Statsg. gjorde på slutten der Start ikke fikk frispark. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Annan skulle hatt et gult kort ja, men det han ble utvist på, var ikke i nærheten av kort. Og nei, jeg mener ikke det var riktig å dømme straffe i den situasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Rosenborg lett videre.^^ Irriterende at Ranheim røk da. Rbk vinner alt i år(bortsett fra CL) Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Annan skulle hatt et gult kort ja, men det han ble utvist på, var ikke i nærheten av kort. Og nei, jeg mener ikke det var riktig å dømme straffe i den situasjonen. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Annan skulle hatt et gult kort ja, men det han ble utvist på, var ikke i nærheten av kort. Og nei, jeg mener ikke det var riktig å dømme straffe i den situasjonen. Du kan ihvertfall forklare hvorfor du synes at en klar felling ikke er straffe! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg sier jo at JEG ikke syns det er en felling der... Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg sier jo at JEG ikke syns det er en felling der... Å synes at en situasjon er en straffe eller ikke er en subjektiv sak. Å synes at en klar felling ikke er en felling blir noe annet, så du reprisene eller? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg syns fortsatt det ser ut som Startspilleren snubler og Olsen faller veldig lett. Ingen straffe etter min mening. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det er ikke noen unnskyldning at man snubler. Man kan jo ikke snuble og spenne bein på en annen som er på skuddhold fra 5 meter uten at det skal straffe seg. Da hadde jo folk "snubla" hele tia. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Var nok straffe ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Da blir det Follo (!!) i cupen! Haha! CUPFINALE!! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 woho. Jeg skal til Ullevaal å se! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Lett flytur fra Bodø gitt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå