Maynard James Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Et av målene jeg aldri glemmer er iallefall Enerly's mot Feyenoord. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen som vet om det er lov å ta med speilreflekskameraer på kamp, forresten? Jeg har gjort det mange ganger ihvertfall. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 hvorfor skulle ikke det være lov? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Tenkte bare siden man kan få ganske god kvalitet på bildene og klubben er redd for at man skal bruke bildene til annet enn personlig bruk. Klipp fra tv-kamera ligger under opphavsrett og kan ikke brukes fritt, så tenkte kanskje det var det samme med vanlig kamera. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva er det du prøver å forklare her? Ja, man har rettighetene på sitt eget materiell. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva er det du prøver å forklare her? Ja, man har rettighetene på sitt eget materiell. Hva er problemet? Mannen har rett til å spørre om dette. Det er ofte man havner plasser der det ikke er lov å filme, ta bilder eller ta opp ting. I denne sammenhengen tror jeg det er helt greit. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Takk for et greit svar, doktor. Tror nok at klubbene og NFF vil unngå useriøs bruk av bilder i mediasammenheng, derfor er akredittering av fotografer nødvendig som et kontrollmiddel. Men da er det greit, kameraet blir nok med på kampen mot FCK. Å se Lerkendal klar til kamp er et fryd for øyet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 S*g meg da... Dette er så latterlig dårlig. Jeg orker egentlig ikke se på resten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nei, det sa jeg ikke. Men vi er tragisk dårlige i dag. Skulle ikke hatt straffe heller... Arne Scheie kan forøvrig pensjonere seg for min del. Han gikk ut på dato i 1998. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hva er det du prøver å forklare her? Ja, man har rettighetene på sitt eget materiell. Hva er problemet? Problemet er vel at folk kan bli stoppet av tyttebærpolitiet på stadioen hvis utstyret virker alt for profft. Det skjer selv om det ikke er ofte. Endret 14. august 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nei, det sa jeg ikke. Men vi er tragisk dårlige i dag. Skulle ikke hatt straffe heller... Arne Scheie kan forøvrig pensjonere seg for min del. Han gikk ut på dato i 1998. Det var straffe jo! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det var straffe jo! Nei. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 HAHAHA! Sykeste jeg har sett! OG ANNAN FOR FAEN! Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 3 mål på 5 minutter! Har det raknet for Start :!: Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Haha, snakkes! Faens sørlendinger. Annan Lol, så blir han utvist. Endret 14. august 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det finnes fortsatt håp Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Dommeren der er det mest latterligste jeg har sett. Han har dømt helt elendig i dag. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Dommeren der er det mest latterligste jeg har sett. Han har dømt helt elendig i dag. Synes han har fungert bra jeg. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det var straffe jo! Nei. Blir jo tatt hardt bakfra. Det er ikke lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå