Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På forummet til FCK er de strenge gitt. Jeg skrev to poster hvor jeg ønsket dem velkommen til Norge og så fikk jeg denne tilbake.

Du ble ikke bannet pga. det du skrev, men pga. brukernavnet. Hva er det du kalte deg for der?

Endret av Latias
Lenke til kommentar

På forummet til FCK er de strenge gitt. Jeg skrev to poster hvor jeg ønsket dem velkommen til Norge og så fikk jeg denne tilbake.

Du ble ikke bannet pga. det du skrev, men pga. brukernavnet. Hva er det du kalte deg for der?

Jepp, jeg vet det. Het det samme der som her. Det ble for meget for sarte Dansker. :whistle:

Lenke til kommentar

Jepp, jeg vet det. Het det samme der som her. Det ble for meget for sarte Dansker. :whistle:

Lenke til kommentar

Da har jeg sjekket de siste oddsene for den totale vinneren av RBK - FCK / FCK - RBK.

SKY Bet og Coral har RBK som knepen favoritt, Stan James og Betfair har begge lag med lik odds og Bwin har FCK som knepen favoritt.

Og jeg som trodde at FCK kom til å bli sett på som favoritt...

Lenke til kommentar

Jevnt oppgjør ja og FCK er nok knepent favoritt sett fra ett nøytralt synspunkt men RBK scorer nok høyt på CL historikken sin og på at det nå er samme trener som står bak.

Tror jeg kommer til å satse 100 kr på RBK som vinner av CL det vil gi 50 000 kr i lomma :)

Lenke til kommentar

Jevnt oppgjør ja og FCK er nok knepent favoritt sett fra ett nøytralt synspunkt men RBK scorer nok høyt på CL historikken sin og på at det nå er samme trener som står bak.

Tror jeg kommer til å satse 100 kr på RBK som vinner av CL det vil gi 50 000 kr i lomma :)

nvm

Endret av Sattern
Lenke til kommentar

Da hadde jeg heller Gått til Bwin. De gir deg 75 000,- for dine hundre om RBK vinner CL.

Lenke til kommentar

Det ser ut til at det blir full Champions League stemning mot FCK.

CL-hymne og offisiell dekor. Dekor kommer opp på søndag.

071003_schalke2_stor.jpg

"Alt ligger til rette for god, gammeldags Champions League-stemning mot FC København ettersom UEFA regner den siste kvalifiseringsrunden som en offisiell del av turneringa."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...