Dr.Ittsekk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 På forummet til FCK er de strenge gitt. Jeg skrev to poster hvor jeg ønsket dem velkommen til Norge og så fikk jeg denne tilbake. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) På forummet til FCK er de strenge gitt. Jeg skrev to poster hvor jeg ønsket dem velkommen til Norge og så fikk jeg denne tilbake. Du ble ikke bannet pga. det du skrev, men pga. brukernavnet. Hva er det du kalte deg for der? Endret 9. august 2010 av Latias Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 På forummet til FCK er de strenge gitt. Jeg skrev to poster hvor jeg ønsket dem velkommen til Norge og så fikk jeg denne tilbake. Du ble ikke bannet pga. det du skrev, men pga. brukernavnet. Hva er det du kalte deg for der? Jepp, jeg vet det. Het det samme der som her. Det ble for meget for sarte Dansker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Haha. :!: Dansker ass. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 En uke igjen til FCK. Gleder meg! Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kjernen har tur både fra Trondheim og Oslo, meld dere på! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tør jeg håpe på at dere kun tenker CL, og driter i den norske cupen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva var brukernavnet ditt? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 På forummet til FCK er de strenge gitt. Jeg skrev to poster hvor jeg ønsket dem velkommen til Norge og så fikk jeg denne tilbake. Du ble ikke bannet pga. det du skrev, men pga. brukernavnet. Hva er det du kalte deg for der? Jepp, jeg vet det. Het det samme der som her. Det ble for meget for sarte Dansker. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Da har jeg sjekket de siste oddsene for den totale vinneren av RBK - FCK / FCK - RBK. SKY Bet og Coral har RBK som knepen favoritt, Stan James og Betfair har begge lag med lik odds og Bwin har FCK som knepen favoritt. Og jeg som trodde at FCK kom til å bli sett på som favoritt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Trodde jeg og. Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jevnt oppgjør ja og FCK er nok knepent favoritt sett fra ett nøytralt synspunkt men RBK scorer nok høyt på CL historikken sin og på at det nå er samme trener som står bak. Tror jeg kommer til å satse 100 kr på RBK som vinner av CL det vil gi 50 000 kr i lomma Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tror jeg kommer til å satse 100 kr på RBK som vinner av CL det vil gi 50 000 kr i lomma Hvor?! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Jevnt oppgjør ja og FCK er nok knepent favoritt sett fra ett nøytralt synspunkt men RBK scorer nok høyt på CL historikken sin og på at det nå er samme trener som står bak. Tror jeg kommer til å satse 100 kr på RBK som vinner av CL det vil gi 50 000 kr i lomma nvm Endret 10. august 2010 av Sattern Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jevnt oppgjør ja og FCK er nok knepent favoritt sett fra ett nøytralt synspunkt men RBK scorer nok høyt på CL historikken sin og på at det nå er samme trener som står bak. Tror jeg kommer til å satse 100 kr på RBK som vinner av CL det vil gi 50 000 kr i lomma Da hadde jeg heller Gått til Bwin. De gir deg 75 000,- for dine hundre om RBK vinner CL. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Eller så kan du jo slenge inn 1000 på Sheriff Tiraspol og få 2 500 000 tilbake for en CL seier... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det ser ut til at det blir full Champions League stemning mot FCK. CL-hymne og offisiell dekor. Dekor kommer opp på søndag. "Alt ligger til rette for god, gammeldags Champions League-stemning mot FC København ettersom UEFA regner den siste kvalifiseringsrunden som en offisiell del av turneringa." Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 :O Jeg vil på kamp, men får ikke til det...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå