DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Jeg fikk RBK opp til det 19. beste laget i Europa på FM09. Eide i Champions League gruppespillet hvert år, men røk alltid i første utslagsrunde, uansett. Fikk nesten alltid lag som Barca og Real da. Ble litt deprimert da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Start-kampen flyttes til lørdag. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Utmattet Sellin fraktet til sykehus i debuten Endret 8. august 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Sykt, men tro meg. Det har vært jævlig varmt i dag. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Fin runde for RBK, seier i går og "seier" i dag mens Molde sliter i bunnen. Kunne det blitt bedre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Liker dette her. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Liker dette her. Vif på trynet og Ser ut til at 2010 blir et vittig bra RBK år Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Tja, om vi kommer til CL kan jeg si det blir et bra år. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tja, om vi kommer til CL kan jeg si det blir et bra år. Vi er da i Europa allerede, så må si meg fornøyd uansett... men CL hadde vært skikkelig bra! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Nja, stor forskjell på CL og EL gitt. 2 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nja, stor forskjell på CL og EL gitt. Bedre enn ingenting uansett. Er jo ikke fornøyd med bare EL, CL er målet og det er dit vi skal. Men vi får uansett flotte europa kamper på senhøsten, vi leder serien og er i kvarten i NM... vi er ubeseiret og har et vittig godt ståsted Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Cl genererer mer penger, gir mer tilskuerinntekter, samt at generelt spill der gir mer for seire osv. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Må starte med å si at RBK i CL overgår det meste i verden. Som regel klarer vi å vise oss frem på en positiv måte, mens det går penger inn i kassa. Men det er vel i Europa League vi har størst sjanse å hevde oss. Når et lag som Fulham klarer å ta seg til en finale, så vil jeg si det er gode sjanser for alle gode lag utenfor de store ligaene. Men CL er det største i klubbfotball. Alle lag drømmer om å få høre hymnen på sin stadion i sin by. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Vi var jo i gamle UEFA-cupen for noen år siden da. Det var ikke akkurat noen høydare det heller. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Så er jo Europaligaen bedre enn Uefa-cupen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Det jeg mente er at vi ikke presterte noe særlig da vi var medi UEFA-en. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg var på kampene mot Brugge og Valencia, og med latterlig dyre billetter var det en gjennomført stusslig affære. 12-14000 tilskuere på europacupkamp gjorde rett og slett vondt å se. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Jepp. Ikke bare gidder ikke folk å se på kamper når vi er i en cup som ikke er Champions League, men de er like dyre som CL-kampene og. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg stemmer for CL-spill. Kunne ikke ha truffet bedre, tanke på at jeg begynner å studere i Trondheim. Men bør jeg vente med kjernenmedlemskap til etter nyttår, eller peise på med et nå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Koster ikke all verdens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå