DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Da kan fort Per forsvinne og. linky Endret 7. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Når han endelig begynner å blomstre LITT skal han ut med en gang. Neineinei, han sa jo til dagbladet at han kunne bli på Lerkendal resten av sin karriere, og det håper jeg han mener! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Vi får håpe det. Ellers: Kamptråd: Sandefjord - Rosenborg Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Når han endelig begynner å blomstre LITT skal han ut med en gang. Neineinei, han sa jo til dagbladet at han kunne bli på Lerkendal resten av sin karriere, og det håper jeg han mener! Per har blomstret siden han debuterte mot glimt i '04 han Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Okei da. Han har vel vært litt ustabil, ja. Men synes han har hatt perioder i hver av de par-tre siste sesongene - hvor han har blomstret. Endret 7. august 2010 av tjotr Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Han har ikke vært spesielt god under Hamrén, mest fordi han har blitt brukt i feil rolle. Har kommet seg etter han ble satt i indreløper-rollen igjen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Han var jo fantastisk frem til skadet. Etter det stagnerte formen, men nå er han langt fram på det nivået igjen. Per jobber i hver kamp, uansett resultat og motstander. Men tviler på at han drar fra Rosenborg for å sitte på benken i Tyskland. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Nordmenn har blitt glade til de da... Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Irriterende å høre kommentatorene snakke om hvor bra Sandefjord er og hvor åpen denne kampen "egentlig" er. TULLPRAT sier jeg... dette er en kamp RBK skal vinne, enkelt å greit. Endret 7. august 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Vi har en kamptråd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Bolaños-bud avslått. Da er det i alle fall helt klart at vi er interessert. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Takk de høye makter for at budet ble avslått, det siste jeg vil er å se han der i RBK-drakt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Tror nok han kan tilføye laget noe ja. Han og Lustig på kanten. Høhø. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 - Alle spillere er til salgs hvis prisen er riktig, sier Start-ledelsen. Haha, høres ut som en FM uttalelse Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 De har sikkert spilt litt mye FM. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Når du snakker om FM, herrefred så deilig det blir å spille RBK på FM11. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Jepp, gleder meg til det allerede. Starter alltid med de, uansett. Det er kanskje litt dumt siden jeg ikke vet laget og talentene enda, men likevel. Det er bare fast! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Samme her, har blitt en rutine å starte med RBK. Økonomien blir jo kongebra + plass i CL mm. Flere spillere får man vel skyhøye summer for også. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Husker jeg kjøpte Luis Jimenez og Bogdan Lobont på FM08. Jeg feiler alltid med Rosenborg, så får holde meg til Grimsby Town og Dynamo Dresden. Endret 8. august 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå