DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Litt av en bump! EDIT: Og i tillegg failer du litt hardt når du svarer der. For det var ikke det bildet han mente da innlegget er skrevet to år før kampen ble spilt. Endret 4. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kjenner jeg fikk nerver av å se FCK. Det hadde vært så NYDELIG å mose de ut av turnering, men GRØSS så jævlig det blir hvis vi skulle tape mot de :/ Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Tom Erik Nordberg klar for oss! Ranheim-spilleren signerte kontrakt for ut 2011-sesongen i dag, men kommer ikke til RBK før etter årets sesong (lånes ut til Ranheim ut sesongen). Syns det er litt morsomt, ettersom han kommer fra Verdal (hvor jeg bor), søsteren hans går i klassen min på VGS, mens Nordberg selv bor sammen med en god kompis av broder'n min *skryte skryte* --------- wow, blir fck ja gitt! Trodde vi har slitt skikkelig mot dem de siste årene jeg. Men ser på nifs.no nå at vi har statistikken: 1 seier, 2 uavgjort, 1 tap og 5-5 i målforskjell i perioden 2005-2008. Det er ikke så værst Endret 6. august 2010 av tjotr Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Genialt med FCK! Gruer meg som faen, men vi SKAL til Champions League! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg bare VISSTE at det kom til å bli FCK. Verste motstanderen tror jeg, sikker på at RBK hadde slått Sparta og Tel Aviv, men FCK... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Motstand er bare bra! Håper vi klarer å samle oss nok til å slå FCK. Nesten så jeg ser på CL som bonus ved å vinne mot FCK 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvis vi ikke slår FCK har vi ikke noe i Champions League å gjøre i det hele tatt. Vi kan møte langt bedre motstand en FCK der. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Heller FCK enn Anderlecht. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Ser at FCK ligger på 60. plass på UEFAs klubbranking. Hvor ligger Rosenborg på denne rankingen? Edit: leif Endret 6. august 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) 34. FC København er 29 eller noe. EDIT: Mulig jeg så på feil. Endret 6. august 2010 av MartinF Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja, du gjorde nok det fordi her står det at FC Kobenhavn er på 60. plass http://www.rbk.no/incoming/article176231.ece Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) FCK er 60 ja, RBK 80, to plasser bak Aalborg... Endret 6. august 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Tom Erik Nordberg klar for oss! Ranheim-spilleren signerte kontrakt for ut 2011-sesongen i dag, men kommer ikke til RBK før etter årets sesong (lånes ut til Ranheim ut sesongen). Er det ikke litt for forsiktig å signere 18 mnd kontrakt og leie han ut i 6 mnd? Hvis han slår til for fullt i 2011 sesongen kan han jo gå gratis fra Rosenborg 1.januar 2012. Var jo dette John Olav Hjelde gjorde etter en god CL høst. Men når det er sagt har hans karriere gått slik: 2009: 2.divisjon 2010: 1.divisjon 2011: Rosenborg (i praksis blir det vel 2.divisjon da med RBK2 og som 4.valg for RBK) Endret 6. august 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Sant det. Kanskje det er litt feight, men er jo som Hoftun sier lurt å gjøre det på denne måten med tanke på ditt og datt. RBK kan vel forlenge med han når som helst, eller hvordan fungerer det der egentlig ? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Sant det. Kanskje det er litt feight, men er jo som Hoftun sier lurt å gjøre det på denne måten med tanke på ditt og datt. RBK kan vel forlenge med han når som helst, eller hvordan fungerer det der egentlig ? Hvis han får en meget god 2011 sesong så kan han gå til en bedre klubb i Europa og stikke hele overgangssummen i egen lomme som sign-on-fee. RBK kan selvsagt forlenge, men da må spilleren ønske det selv. Er jo en risiko å ha en kort kontrakt, men på en annen side så spilte han 2.divisjonsfotball for 10 mnd siden og mye skal vel til for at han skal slå igjenom i sitt første år i RBK. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er ikke redd for FCK her hvertfall. Solbakken kommer til å satse defensivt på bortebane. Noe som kan straffe seg. Kommer til å bli tidenes nordiske oppgjør siden Gøteborg. Vurderer sterkt å droppe første uka på høgskolen. FCK kommer på besøk, Pstereo i helga pluss hjemme mot Molde på søndag. Jeg har jo ikke noe valg. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 FCK!!! Fucking awesome! Dette blir grusing!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Først banket vi svenskene, nå skal vi banke danskene! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Helt greit at vi slår ut hele Skandinavia når vi først er i gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå