Rampage Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sjokkerende nyhet! WHO WOULD'VE THOUGHT IT!? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Joda, men nå er det offesielt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Joda, men nå er det offesielt. Og godt er det Tror han er riktig mann for RBK Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Woho, godt å ha det bekreftet. Janne, velkommen skal du være til Lerkendal! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Finn frem popcorn og kos deg med dette: http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=2258&st=2440 Haha, herlig stemning blant "Stabæk Support"... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Hahaha. Herlig bitterhet. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jizzes, kjernen syter over kommentaren fra Eggen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Skjønner jeg da godt. Vi kan godt droppe å synge, hoppe og engasjere oss, for så å se hvor artig det er på kamp da. Vi støtter faktisk laget fullt og vil da selvfølgelig at spillerne skal komme og takke oss. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Flotte greier selv om det nesten har vært sikkert i lang tid. Morsomt å lese fra forumet til Stabæk-supporterne ja. Virka ikke så fornøyd den gjengen, men å ta av så jævlig er litt drøyt da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Rosenborg ønsker Helstad Grunnet mye skade på Prica og Iversen ønsker RBK å ha Helstad på lån. Helstad har ett år igjen av kontrakten så lån er nok lite sannsynlig. Likevel er Helstad keen på retur til Norge og er villig til å gå ned i lønn for å komme tilbake til Norge. Hva sier dere? Spør du meg kan dette være lurt. Vi vet hva han står for. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Tja, hvorfor ikke, men Helstad du Helstad... Artig klubbhistorie på fyren om han kommer oppover igjen! Brann, Wien, RBK, Brann, Le Mans, RBK! Haha Brann sender han ut, og vi henter han hjem. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Det ironiske med Helstad og sin RBK karriere er jo at han spilte i RBK da klubben spilte 4-3-3. Så forlot han Lerkendal og etterhvert kom Hamren med et system som hadde passet Helstad mye bedre. Neste sesong vil RBK spille 4-4-2 / 4-4-1-1 som passer Helstad helt perfekt. Håper virkelig RBK forsterker foran høsten i Europa. Har stor tro på at de slår ut AIK, da er det bare et overkommelig hinder igjen til CL og garantert EL på trønderne. Da trenger de 1-2 nye spillere etter mitt skjønn. Samt at de trenger å erstatte Annan om han forsvinner. Tviler dog på at trønderne vil kjøpe Helstad på permanent basis. Men å låne han i 6 mnd vil de nok, spørs hva Le Mans synes om det da. Likte da bedre denne delen av saken: "Om Rosenborg ikke lykkes med å hente hedmarkingen, topper en annen samfylking trøndernes ønskeliste: Hamar-gutt og Strømsgodset-spiss Marcus Pedersen." Endret 27. juli 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 http://www.rbk.no/incoming/article174966.ece Vi glær oss! Er det ikke det vi sier her oppe? Nå syns jeg Janne kan fullføre jobben sin i Stabæk, gjerne bli nummer to, også kommer du over til oss etter vi har skutt opp nyttårsrakkettene, og da skal vi bli best i Europa! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 http://data.fuskbugg.se/skalman01/aikrbk.jpg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Så herlig banner av TT05 den der! Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Orker ikke ta det på pm... Bagh: Skal du til stockholm? I want stickers Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Danne: Nope, fikk ikke fri på jobb. Kommer du oppover til Haugesund? Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Naj, hakke penger, men kommer meg alltids opp til aik på onsdagen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg vurderer Haugesund på søndag, men har litt mindre cash bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå