Jens viking Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 jaja.. dere skal få det tøft mot Valencia og Chelsea i hvertfall Schalke blir vel heller ikke så lett.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Morsomt dette. Hadde aldri gått videre uansett, så da er det jo like greit at to av de største lagene her i Europa kommer innom en tur. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Morsomt dette. Hadde aldri gått videre uansett, så da er det jo like greit at to av de største lagene her i Europa kommer innom en tur. 9393396[/snapback] Hva er det slags holdning? Hvor var du da Heggem scora? Jo, sier jeg, det er bare fantasien som setter grenser. Gratulerer RBK-fans. Dere er jaggu heldige, men gruppen kunne jo vært litt enklere. Eller kanskje det er like greit!? Nå vet "dere" at trykket må holdes opp kontinuerlig. Er veldig spent på om det blir noen "Eggeneffekt" med junior på "banen". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hva er det slags holdning? Hvor var du da Heggem scora? Jo, sier jeg, det er bare fantasien som setter grenser. 9393439[/snapback] For det første er jeg ikke Rosenborg-supporter (selv om jeg heier litt ekstra på de ute i Europa så klart). For det andre er jeg bare realistisk. Og for det tredje er jeg faktisk ikke helt sikker på hvor jeg var når Heggem scora. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hva er det slags holdning? Hvor var du da Heggem scora? Jo, sier jeg, det er bare fantasien som setter grenser. 9393439[/snapback] For det første er jeg ikke Rosenborg-supporter (selv om jeg heier litt ekstra på de ute i Europa så klart). For det andre er jeg bare realistisk. Og for det tredje er jeg faktisk ikke helt sikker på hvor jeg var når Heggem scora. 9393486[/snapback] Okay, dritafull altså ... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Må vel nesten legge seg i kø for å skaffe billetter da. 2 store lag og Schalke har vel veldig entusiastiske supportere om jeg ikke tar helt feil. Det kan bli morro i alle fall. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er egentlig mest spent på Valencia-kampen. Om RBK klarer å holde nivået oppe så tror jeg det kan bli en veldig underholdende kamp. Men nå skal både Brann og RBK møte Chelsea dette året. Selv om treningskamp og CL ikke kan sammenlignes, blir det spennende hvem som klarer seg best. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 RBK vinner gruppa lett!! Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Kun 30 min igjen av overgangsvinduet atm, slaget om Prödl er tapt og ingenting fra brakka om nye spillere... Skal bli morsomt å se hvordan Drogba & co leker seg med Koppinen og Basma Endret 31. august 2007 av NiceViolence Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Blir mer spennende å se når Kone og Iversen leker seg med Terry & co. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Blir mer spennende å se når Kone og Iversen leker seg med Terry & co. 9401615[/snapback] Bra at noen er optimister hvertfall... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 0-1 til RBK totalt ufortjent Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kun 30 min igjen av overgangsvinduet atm, slaget om Prödl er tapt og ingenting fra brakka om nye spillere... Skal bli morsomt å se hvordan Drogba & co leker seg med Koppinen og Basma 9401554[/snapback] Pingleholdning deluxe Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 0-1 til RBK totalt ufortjent 9405935[/snapback] Mot slutten av kampen kom 1-1.... ganske mye mere ufortjent Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, da får det bli medalje vi må jage de siste serierundene... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skal være storfornøyd om vi klarer tredjeplass nå. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jaja, da blir det kanskje Royal League på dere da Også gleder jeg meg til å se Basma spille elendig i CL... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Royal League er det største pisset som er laget noen gang. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Royal League er det største pisset som er laget noen gang. 9410503[/snapback] tøv, det er god kamptrening for lagene som er med. Særlig de norske lagene som spiller mot lag fra marginalt bedre ligaer. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Cech frykter norsk vinter Også hyggelig å høre hva Didier Deschamps sier om RBK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå