Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en formening om ballen var ute/inne i situasjonen med Dorsin like før straffesparket.

Personelig mener jeg at det er sterk tvil og at den ikke er så klar som mange vil ha det til.

HELE ballen skal være utenfor den YTTERSTE linjen på den noen centimeter brede linjen på banen. Siden ballen er RUND er det en stor del av ballen som ikke tar ned i gresset og derfor kan det se ut som det er gress mellom linje og ball uten at hele ballen faktisk er ute.

Lenke til kommentar

Ballen var nok ute ja, men ikke en halvmeter som de fleste skal ha det til.

Kan nok stemme men skulle gjerne sett dette fra en sikker vinkel, tro vi snakker om centimetre her.

Saken er nok heller at en ball alt for ofte dømmes ut når den faktisk ikke er det.

Lenke til kommentar
Meget spent på kampen på onsdag. Er redd Europa-eventyret fort kan være over. Kan se for meg 1-1 eller 0-0 og tap på straffekonk
Meget spent jeg også. Frykter at ineffektivitetstrollet kommer.. Liker ikke utviklingen i løpet av de siste kampene..
Lenke til kommentar

Var dette jeg fryktet med RBK. Eggen har forvandlet mye av spillestilen vår, dog til en bedre en spørr du meg. Men det kommer til å kreve en del tid og hardt arbeid fra hele laget før ketchup effekten kommer. Vi har vært best i stort sett alle kampene våre under Eggen, og det kommer til å løsne, det er jeg sikker på.

Tviler sterkt på at VIF tar seriegull i år, men de har muligheten. Men da skal vi ødelegge mye for oss selv. Har vi igjen VIF hjemme eller borte?

Lenke til kommentar

Satser på at AIK spiller dere på huet og ræva ut av Europacupen. Black Army kommer nok til å gruse dere på tribunen også.

Hvorfor det? Ønsker du ikke at norsk fotball skal utvikle seg/forbedre seg? Da er vi avhengig av å nå europa. Men du ønsker vel at norsk fotball skal være en liten drittliga på nivå som året da Vålerenga vant foran Start med pinlige 46 poeng? :!:

Lenke til kommentar

RBK har ikke noe med norsk fotball å gjøre. Stabæk er ut og Molde kom seg videre på bortemål. RBK var ikke akkurat imponerende, men selv med det laget vi har i dag så er det oss som stiller sterkest her i landet. Både på banen og tribunen. Vi skal gi AIK den samme mottakelsen vi ga Djurgåren og Brøndby i sin tid.

Lenke til kommentar

Satser på at AIK spiller dere på huet og ræva ut av Europacupen. Black Army kommer nok til å gruse dere på tribunen også.

Hvorfor det? Ønsker du ikke at norsk fotball skal utvikle seg/forbedre seg? Da er vi avhengig av å nå europa. Men du ønsker vel at norsk fotball skal være en liten drittliga på nivå som året da Vålerenga vant foran Start med pinlige 46 poeng? :!:

Ikke nevn det engang. Svein Oddvar Moen :wallbash:

Jeg håper forøvrig RBK når gruppespillet, til tross for at det er litt skam at RBK spiller CL mens Liverpool spiller EL.

Lenke til kommentar

Henten fra RBK.no

Neste onsdag spiller Rosenborg den første av to viktige kvalifiseringskamper til Champions League borte mot de svenske seriemesterne AIK. RBK har chartret et eget fly og gir nå supportere muligheten til å kjøpe de resterende plassene på flyet.

Avreise blir på tirsdag formiddag fra Værnes.

Kampen spilles onsdag 28. juli kl 20.45 på Råsunda stadion i Stockholm

Hjemreise skjer umiddelbart etter kamp.

Er du interessert i å være med på turen så send en epost til Tove Moe Dyrhaug

Pris for flybilletten blir kr. 2000 .Billetter til kampen må du kjøpe selv på Billettservice

http://www.rbk.no/incoming/article175000.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...