DJ_Dark Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Jarstein takker datteren for å ha blitt mer voksen. Tror det var tabbene felte ham i Rosenborg. Oh the irony! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Høhø. Etter i dag skal jeg få trykket Lustig på drakta. Why? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Fordi Lustig har en mentalitet og en vinnervilje jeg elsker så se. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er mulig det ja. Så ikke kampen i dag, så visste ikke helt hva du tenkte på bare Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Godt å være trønder i dag. Seier til RBK, og til Ranheim som topper 1.div. Brann på direkte nedrykk og tap til Molde. Om Tromsø hadde gått på et tap så hadde runden vært komplett. Men det kommer. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Lanserte denne i kamptråden mot Viking og etter å ha tenkt litt på det så er det faktisk en ganske grei formasjon. Den utnytter hvertfall de kantspillerne vi har. Og når vi sitter på spillere som er best sentralt så er det en win-win situasjon. Noe som hadde være artig er en formasjon ala dette. Da blir Lustig og Dorsin brukt mer som vinger (mindre ansvar defensivt). Og vi får plass til både Iversen og Prica på topp samt at Skjelbred får spilt i en slags indreløperrolle som burde passe han utmerket, hvertfall bedre en den kantrollen han har per nå. Örlund Stadsgaard - Lago - Demidov Lustig ----------- Annan ----------- Dorsin Skjelbred - Olsen Prica - Iversen Discuss! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ikke dårlig den. Skjeldbred og Olsen kan også erstattes med Henriksen og Winsnes. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Lanserte denne i kamptråden mot Viking og etter å ha tenkt litt på det så er det faktisk en ganske grei formasjon. Den utnytter hvertfall de kantspillerne vi har. Og når vi sitter på spillere som er best sentralt så er det en win-win situasjon. Noe som hadde være artig er en formasjon ala dette. Da blir Lustig og Dorsin brukt mer som vinger (mindre ansvar defensivt). Og vi får plass til både Iversen og Prica på topp samt at Skjelbred får spilt i en slags indreløperrolle som burde passe han utmerket, hvertfall bedre en den kantrollen han har per nå. Örlund Stadsgaard - Lago - Demidov Lustig ----------- Annan ----------- Dorsin Skjelbred - Olsen Prica - Iversen Discuss! Moldskred hadde jo også passet både som indreløper og spiss her. En formasjon som ser spennende ut, dog etterlater man store rom på kantene. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Eneste minuset jeg ser selv er at det blir litt dårlig dekning bak der, slik som det er nå har vi bare Wangberg. Ellers er det jo god dekning på de fleste plassene. Generelt for laget skulle jeg ønske vi hadde en back i reserve, uavhengig av formasjon. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tviler på at vi får se den taktikken under Eggen gitt. Ser for meg 4-3-3 Örlund Lusse-Kris-Lago-Dorsa Annan Skjelbred-Henriksen(wimsa) Moldskred-Ivers-Prica Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Fått meg fanside på Facebook gutter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Hahaha. Trykket like jeg gitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Takk for alt, Erik Hamrén. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Da stikker jeg straks inn til Trondheim. En kompis hadde et ledig sesongkort, så da kan man jo ikke si nei. Tipper vi knuser Kongsvinger 4-0 idag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Årets første tur til Lerkendal for min del. Gleder meg som faen. Håper Eggen slår til med offensiv fotball mot Kongsvinger. Det er et lag vi skal slå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Skal slenge på en liten kamptråd for oss som sitter hjemme snart. Blir ikke en stor en. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Og der var den oppe! Kamptråd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 That was fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå