MartinF Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Noen trøndere her som tar turen til Øverlands Minde i ettermiddag? Blir artig oppleve Blink - RBK igjen, sikkert 10 år +/- siden de kom å spilte treningskamp her. Kan ikke si jeg har troen på noen cupbombe, men Blink er i form, og det hadde vært artig om vi hadde klart å bite fra oss litt i løpet av kampen. I tillegg er Stjørdaling Fredrik Midtsjø endelig med i en A-lagsstall for RBK, og det hadde vært artig om han fikk debuten mot gamlelaget sitt. For hjemmelaget må man se opp for kraftspissen Nedzad Sisic som har vært innom Strindheim og litt sånn, men er nå tilbake i Blink. I tillegg håper jeg kanskje min tidligere klassekamerat Elias Nonås får et innhopp, hvis han ikke er skadet eller noe. Har ikke sett navnet hans i noen tropp på en stund nemlig Anyway, lyst til å ta turen til Stjørdal i kveld? Kampen starter 18.00 på Øverlands Minde, 1. runde i Cupen 2010. Inngang er vel 50,- om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg skal hvertfall. Er kos med slike cup-kamper. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 DJ Dark! Kamptråd til etterpå?? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 4-0 til RBK nå så dette går nok greit. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Grei seier, men som Erik Hamrèn selv sier, de første 25 var knallgode, resten var regelrett elendig. De slapp til Stjørdals-Blink til noen sjanser, men det ville seg ikke. På 2-0, som resultatet var lenge, så hadde Blink all verdens sjanser til å komme inn i kampen, og du så at Hamrèn var litt nervøs for at blink skulle få en redusering. Artig kamp, 3500 på tribunen. Noen ultras fra Kjernen var på besøk og skapte litt liv EDIT: To ting til. Artig at Midtsjø fikk debutere mot gamlelaget, og artig at Blink fikk skryt for banen, som er grønn og fin, i motsetning til åkeren i Haugesund. Endret 13. mai 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Veldig bra gress på Øverlands Minde, det skal de ha. Bluss ved innmarsj, fyrverkeri ved mål nr. 2 og bluss igjen ved mål nr. 3. Må ha litt liv på slike dager, er ikke allverdens til kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 DJ Dark! Kamptråd til etterpå?? Ikke lett da jeg satt på toget til Trondheim. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er ikke Øverlands Minde kunstgress? Med Bunnpris logo på? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 DJ Dark! Kamptråd til etterpå?? Ikke lett da jeg satt på toget til Trondheim. Ok, får du opp en i kveld? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er nok gress der ja. Mulig det er flere baner der, men den det ble spilt på i går var i hvertfall gress Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er ikke Øverlands Minde kunstgress? Med Bunnpris logo på? Nei, kunstgressbanen ligger ret ved, og det er vel en Glava-logo såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Var hvertfall Glava-logo på kunstgress banen i går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Hadde store planer om en stor kamptråd, men jeg merker at jeg ikke gidder det. Er på besøk hos Dalglish og jeg er ikke så keen på å sitte her i 30 min - 1 time og være usosial med å lage kamptråden. Noen som har lyst å ta seg tid til å lage en kamptråd? Edit: leif. Endret 15. mai 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228993 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Ingen seeding for RBK i fjerde kvalikkrunde til CL. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kan bli vanskelig det ja. Håper ikke det blir for sterkt motstand da. Vil ha CL på Lerkendal igjen Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Håper alle RBKere har og har hatt en flott 17 Mai. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Koste meg i byen i dag og så RBK-spillerne i toget. Markus Henriksen bar fanen og var døden nær i følge han selv etter de var ferdige. Fikk lurt meg til et bilde med Prica og. Ville ha av Lustig og Kris og, men Lustig så jeg ikke og Kris forsvant med fruen fort! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 DJ, du lurte deg frem på FotballXtra også, temmelig greit nærbilde. Dalglish var forbanna på at han stod på venstresiden av deg, han ble akkurat ikke med :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå