DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Etter så mange år i Norge, burde han da ha lært noe. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Er det sånn at alle utenlandske spillere som kommer til Rosenborg begynner på språkkurs for å lære enten norsk eller engelsk? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det burde i hvertfall være sånn. Så det går an å snakke med dem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 For de som maser så jævlig vil jeg bare informere at kamptråden til morgendagens kamp nå er oppe. Be fuckings happy!! Og nei, sinnet der var ikke veldig seriøst. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 For de som maser så jævlig vil jeg bare informere at kamptråden til morgendagens kamp nå er oppe. Be fuckings happy!! Og nei, sinnet der var ikke veldig seriøst. Meget happy hehe Du gjør en strålende jobb! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/tyskland//artikkel.php?artid=10005687 Kuuult Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg står fortsatt på at det var feil å selge han. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Rart at ikke overgangen fikk mer oppmerksomhet. RBk til Bundesliga er jo faktisk et lite sprang. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg står fortsatt på at det var feil å selge han. Han ville jo selv bort og sa at han var god nok for Premier League. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Fordi han ikke fikk spille ja. Jeg ville brukt han jeg. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jeg står fortsatt på at det var feil å selge han. Rosenborg ville signere ny kontrakt, men Konan Ya ville ikke. Da er det selvsagt riktig å selge. Endret 9. mai 2010 av STRAND1 Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Fordi han ikke fikk spille ja. Jeg ville brukt han jeg. Han fikk spille mye på den tiden RBK ville gi ny kontrakt, når han lenge nektet å signere er det helt riktig å benke han for å gi andre spillere sjansen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Det var vel også en situasjon inne i bildet om jeg ikke husker feil med han. Det var vel en pre-season hvor han ble kastet ut (rett meg gjerne) av laget etter en episode. Han ble vel muligens litt satt ut av dette og ville ikke signere ny kontrakt. Synd. Selv om han bommet på store sjanser (ikke ulikt Olsen), kunne han få til store ting. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det var vel også en situasjon inne i bildet om jeg ikke husker feil med han. Det var vel en pre-season hvor han ble kastet ut (rett meg gjerne) av laget etter en episode. Han ble vel muligens litt satt ut av dette og ville ikke signere ny kontrakt. Synd. Selv om han bommet på store sjanser (ikke ulikt Olsen), kunne han få til store ting. Helt riktig, han hoppet over trenginger og var ofte for sen. Må dog si at Konè var en bedre spiller, Konan Ya hadde mye kvalitet men var for ustabil når han var i RBK. Håper dog at RBK fikk med seg en klausul om videresalg på Konan Ya, kanskje det blir noen slanter ut av salget? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det tviler jeg på. Vi får håpe! Men uansett artig å se at RBK`ere som gjør det bra i europa, er god markedsføring for RBK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Ny skade for Prica, den samme han fikk mot Aalesund. Fehn Intervju med Prica og Moldskred Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er så sykt fed up av Femidov nå...gi Lago tilbake plassen! Enig! Lago har vært solid i spillet sitt - det jeg har sett i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå