Dr3as Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ingen står alene med Kjernen Sant det Men har aldri dratt aleine på kamp før... heh, men er man på jobbtur, og brått får mulighet til kamp, så slenger man drakta i kofferten og drar med et smil Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg regner med Danne91 er der, så han har tatt turen fra Asker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Tjaaa... DJ nærmer seg eksamensperiode, så vi får se hvor mange kamptråder det blir de neste ukene. Burde gå ganske greit. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det klarer du helt sikkert Stå på, du gjør en kjempejobb Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Moldskred kan rekke Haugesund-kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Og så litt dårlig news: - Må vurdere bud på Anthony Annan De snakker om en pris rundt den samme som Tettey gikk for i fjor, altså 40 mill. Dette kan like gjerne koste oss plass i Europa om vi selger vår viktigste spiller. Dvs 80-100 mill tapt. Vanskelig valg. Ellers synes jeg det er dumt å si en sånn pris, hadde de ikke sagt noe tror jeg den prisen kunne vært høyere. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Nei! Annan OG Demidov ryker i sommer. Aiaiai Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Er så sykt fed up av Femidov nå...gi Lago tilbake plassen! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Femidov er en glimrende spiller jeg liker å ha på laget, men synes det er noe dritt når han vil vekk som nå. Lago er også en glimrende spiller, ingen tvil om det. Hvor lenge har han vært i klubben nå? 5-6 år? Kan han egentlig norsk? Endret 8. mai 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Femidov er en glimrende spiller jeg liker å ha på laget, men synes det er noe dritt når han vil vekk som nå. Lago er også en glimrende spiller, ingen tvil om det. Hvor lenge har han vært i klubben nå? 5-6 år? Kan han egentlig norsk? I tillegg så har Lago familie i hjemlandet! Jeg blir stolt av en slik spiller, det viser sportslighet og i det heletatt tilhørlighet til klubben! Håper inderlig familien hans får flytte til Norge! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Demidov er jo en utmerket spiller på banen. Men er ikke helt fan av at han skaper såpass mye usikkerhet rundt seg selv. Men håper at vi kan holde begge disse spillerne til slutten av sesongen i det minste. Tror både Annan og Demidov er gira på å spille Champions League. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Men husk at det var flaks at Rosenborg fikk Annan. Hadde han ikke spilt UEFA-cup for Stabæk hadde han nok gått til en anne klubb i f.eks. premier league. Men fordi han spilte UEFA-cup i Stabæk kunne han ikke spille mesterliga i noen annet lag den sesongen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hvis Annan gjør et kjempe VM syns jeg ærlig talt de kan skru opp den prislappen litt. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Problemet er jo at det ikke er Rosenborg som bestemmer prisen. De kan bare si at det er for lavt og nekte å selge. Da spørs det, er man villig til å ikke selge og satse på at man når CL eller å være sikker på å få inn omtrent halvparten av summen man får i CL. Demidov har vært så god i det siste at jeg håper han ikke forsvinner. Men så kan det fort hende at hans far har gjort noen avtaler i Russland. Var jo snakk om at Demi skulle spille for landslaget, U21 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Han kan jo umulig ha sjangs i havet til å komme seg inn på A laget til Russland. Drillo må jo gi ham sjansen snart. Wæhler f. eks. varer jo ikke evig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Men husk at det var flaks at Rosenborg fikk Annan. Hadde han ikke spilt UEFA-cup for Stabæk hadde han nok gått til en anne klubb i f.eks. premier league. Men fordi han spilte UEFA-cup i Stabæk kunne han ikke spille mesterliga i noen annet lag den sesongen. Nå må vi roe oss litt. Annan var, så vidt jeg vet, kanskje litt aktuell for Blackburn. Ingen klubber med CL-ambisjoner var inne i bildet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Annan var rett og slett en klok mann. Spørs igjen, har Lago lært seg norsk? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Annan var rett og slett en klok mann. Spørs igjen, har Lago lært seg norsk? Husker rett etter han kom så var jo han og Eguren på norsk-kurs, og var fast bestemt på å lære seg norsk, så noe må han jo kunne. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Han har snakka gebrokkent norsk til meg ihvertfall, det var vel for omtrent et år siden Men det var bare en kort setning, så jeg vet vel ikke helt hva han kan.. Endret 8. mai 2010 av Benitez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå