Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Ryktes om at RBK skal være veldig interessert i å hente Fredrik Strømstad til Trøndelag. Griner hardt om det skjer. Tviler egentlig på det, da Fredrik selv har sagt flere ganger at eneste klubben det er aktuelt å spille for i Norge er Start. Men, vi har jo hørt den fra en lokal helt før, så man vet aldri...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir det av kamptråd da DJ? :D

Oppe om ytterst få min!

Ryktes om at RBK skal være veldig interessert i å hente Fredrik Strømstad til Trøndelag. Griner hardt om det skjer. Tviler egentlig på det, da Fredrik selv har sagt flere ganger at eneste klubben det er aktuelt å spille for i Norge er Start. Men, vi har jo hørt den fra en lokal helt før, så man vet aldri...

Hva faen skal vi med han?

Lenke til kommentar

Ikke spør meg, jeg håper for all del dere ikke får han. Han var blant de absolutt beste sentrale midtbanespillerne før han gikk til Frankrike, men har nesten vært konstant skadet etter han reiste, så spørs hvordan han er nå...

Lenke til kommentar

Han hadde ikke vært skadet hos oss. Vi er jo rutt til å drive skadeforebygning! Bare se på Kris Stadsgaard. Fikk han for 4M fra Reggina etter han bare var skadet der. I RBK har han vel vært skadet 2-3 ganger eller noe (usikker) på de 2-3 årene han har vært her og det er ikke lange skadeopphold heller! :D

Lenke til kommentar

Noen som har vært på VIP på Lerkendal? Skal antakeligvis på VIP der mot Viking i September :new_woot: :new_woot: :new_woot:

Jepp, er ganske bra det :)

Med hvem er det du drar dit?

Jeg har vært med DnB en del ganger, god mat og drikke :D

Lenke til kommentar

Var på VIP på en CL-kvalikk for mange år siden, og ved noen andre anledninger. For meg så blir Kjernen-tribunen mer min smak. Må jo stå med fattigfolket. :p

Helt enig, må jo stå med supporterne og ikke sitte med kaksefolket på VIP-tribunene. Eneste som frister er maten da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...