Liddell Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ryktes om at RBK skal være veldig interessert i å hente Fredrik Strømstad til Trøndelag. Griner hardt om det skjer. Tviler egentlig på det, da Fredrik selv har sagt flere ganger at eneste klubben det er aktuelt å spille for i Norge er Start. Men, vi har jo hørt den fra en lokal helt før, så man vet aldri... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hva skal Rosenborg med enda en midtbanespiller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Blir det av kamptråd da DJ? Oppe om ytterst få min! Ryktes om at RBK skal være veldig interessert i å hente Fredrik Strømstad til Trøndelag. Griner hardt om det skjer. Tviler egentlig på det, da Fredrik selv har sagt flere ganger at eneste klubben det er aktuelt å spille for i Norge er Start. Men, vi har jo hørt den fra en lokal helt før, så man vet aldri... Hva faen skal vi med han? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Her har du tråden din Armageddon: Kamptråd RBK - Stabæk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke spør meg, jeg håper for all del dere ikke får han. Han var blant de absolutt beste sentrale midtbanespillerne før han gikk til Frankrike, men har nesten vært konstant skadet etter han reiste, så spørs hvordan han er nå... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Han hadde ikke vært skadet hos oss. Vi er jo rutt til å drive skadeforebygning! Bare se på Kris Stadsgaard. Fikk han for 4M fra Reggina etter han bare var skadet der. I RBK har han vel vært skadet 2-3 ganger eller noe (usikker) på de 2-3 årene han har vært her og det er ikke lange skadeopphold heller! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kunne gjerne fått en høyre midtbanespiller. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som har vært på VIP på Lerkendal? Skal antakeligvis på VIP der mot Viking i September :new_woot: Jepp, er ganske bra det Med hvem er det du drar dit? Jeg har vært med DnB en del ganger, god mat og drikke Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Var på VIP på en CL-kvalikk for mange år siden, og ved noen andre anledninger. For meg så blir Kjernen-tribunen mer min smak. Må jo stå med fattigfolket. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Var på VIP på en CL-kvalikk for mange år siden, og ved noen andre anledninger. For meg så blir Kjernen-tribunen mer min smak. Må jo stå med fattigfolket. Helt enig, må jo stå med supporterne og ikke sitte med kaksefolket på VIP-tribunene. Eneste som frister er maten da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Var på VIP under 16.mai-kampen mot Lillestrøm i 2008 når jeg var svartruss. Utrolig digg å ta noen pils og spise god mat før kampen, samt nyte en god RBK-seier Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Når legges 16 Mai billettene ut? Har ikke billett til i kveld -_- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Må skaffe meg billett selv! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ingen som har en billett å selge til en som vil stå med kjernen i kveld? Ellers regner med at jeg får kjøpt meg billett på stadion til en annen tribune som ikke er utsolgt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Blir nok en annen tribune. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Blir nok en annen tribune. Hehe, ja, litt trist :\ Men blir iallefall min første kamp på lerkendal, trist jeg ikke har vært der før.. Satser på at det gir medsmak... Seier i dag er iallefall klart Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Var innom nå på billettservice og da var det jo ledig billetter på øvre-øst, så billett er nå skrevet ut hos en snill dame på ntnu og er i min baklomme Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Epicness! Herlig skal jeg si deg Så om noen ser en enslig osloborger stå der, så er det nok meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå