bruno99 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Rosenborgs gylne mesterligamulighet Dette er jo bare flott! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hoho, lett vei til gruppespillet for RBK. Flott med norske lag i CL igjen. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Noen som skal på kamp til onsdag? Skal til Trondheim med jobben, så tenkte å endelig få med meg en kamp på Lerkendal Er alltid på Lerkendal når det er kamp. Dessuten skal RBK Oldboys spille mot MILF kl. 17 på Lerkendal matta, så det blir en festkveld. Hoho, lett vei til gruppespillet for RBK. Flott med norske lag i CL igjen. Nåja, kampene skal jo spilles først. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Tror ikke vi skal ta seieren på forskudd nei. Dere husker sikkert Quarabak(?) i fjor Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er glad vi har Eggen på benken når vi sparker igang Europa-spillet. Hamrèn er en fantastisk trener, men i internasjonalt spill har han ikke hatt noe særlig suksess. Tror Eggen kan komme med massevis av motivasjon når den tiden kommer. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg håper bare Eggen kommer så tidlig som mulig. Hamrèn sier jo alerede nå at han er sliten og ingen har vondt av ekstra tid men en ny trener Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kunge at jeg bor i USA når eventuelle mesterligakamper spilles.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Blir nok en eller flere turer til hjembygda om det er Champions League på gang. Håper å få med meg kvalikkamper i sommer hvertfall. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er det virkelig utsolgt til onsdag på Øvre-Øst :S Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg burde faen meg kjøpe billett til 16. mai om det blir utsolgt så tidlig. (Ja, vet det er en stund til.) Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er det virkelig utsolgt til onsdag på Øvre-Øst :S Det skal du ikke se bort i fra. Er vel der man fyller opp først. Kjekt med sesongkort. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har det Men lite aktuelt med sesongkort for en Oslo-boer.. Jaja, får se ann hva jeg gjør i morgen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 En kompis bor i Asker (Danne91 på forumet) og han har sesongkort. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Phøøck, hun som har ansvaret for å selge billetter til 16. mai for russen på skolen min sa nettopp at de kun har 70 billetter.. Hva faen? :O Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Eh, det er jo ingenting... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nettopp.. Det er muligens nok til halve rødrussekullet vårt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Det blir litt for dumt. Skal se om eg får laget en kamåtråd for morgendagens kamp i kveld. Ellers ligger det en tråd om Annan og hans holding kontra de andre på Rosenborg-delen her. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Blir det av kamptråd da DJ? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hmm, siden jeg var så treig fikk jeg ikke bestilt der jeg vil sitte.. Så får se om jeg reiser bortom. Ikke ofte jeg er i Trondheim, iallefall ikke på en kamp dag.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har vært på VIP på Lerkendal? Skal antakeligvis på VIP der mot Viking i September :new_woot: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå