erlendo89 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Da skal jeg hindre deg i å få det fjerde Ser ut til at Hamren forsvinner snart da. Egentlig like greit det. Endret 29. april 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Spørs om vi har en erstatter klar mener nå jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Har egentlig lyst å ha Hamrén så lenge som mulig jeg. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Joda, det hadde jo vært kjekt å ha han lenger, men blir vel litt mye for han å være sjef for to lag samtidig. Regner med at Eggen blir vikar da. Blir morsomt å se hvordan det går Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Noen som leste i Adressa om Hamren i dag? Virker som et jævla herk å ha disse to jobbene. Han fikk ikke sett døtrene på månedsvis eller hva det var. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har lite sympati i grunn. Han har jo selv satt seg i denne posisjonen. Ser ikke for meg at det er så mye å gjøre med landslaget, når det snart kommer et VM de ikke tar del i. Tror det skal gå fint for Hamrèn å jobbe med RBK til juni. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har begynt å glede meg til Eggen (sannsynligvis) kommer. Blir helt konge med 4-3-3 igjen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg gleder meg ikke. Tror fortsatt det blir feil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Han kan ikke endre så rask på en formasjon som fungerer så bra som den vi har i dag. Vi har og for mange på sentral midtbane for at den skal fungere. Mange som ikke får spille i så fall. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han har vel ikke nevnt noen formasjonsendringer heller. Mot LSK så var det jo ikke helt ulikt formasjonen fra gamledager. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Eggen er en klok mann, det kommer ikke til å bli store forandringer i spillestil fra det som har vært med Hamrén. Forskjellen tror jeg vil ligge mye i relasjonstrening. Dette synes jeg er Nils Arne sin største styrke. Bygge relasjoner mellom spillerne, som ofte blir brukt i kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Vi får se på det. Om det skjer vil vi være så og så totalt uslåelige. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ser for meg en mer offansiv tankegang i fotballen når Eggen tar over, nå har han jobbet mye med talenter og lykkes bra med det og i den forbindelse ser jeg for meg unge spillere med store fremskritt om han tar over. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Vil si at de unge har tatt store fremskritt med Hamrén og jeg da... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Vil si at de unge har tatt store fremskritt med Hamrén og jeg da... Det har de så definitivt, men det er jo også pga junior og ungdoms satsningen til RBK generelt der Eggen har hatt mye å gjøre. Så Hamrèn har jo strengtatt dratt nytte av den jobben andre har gjort. Sier ikke at Hamrèn har gjort det dårlig, tvert i mot... men ser for meg Eggen slik han gjorde i glansdagene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Vi får se. Likevel er det synd at Hamrén stikker. Han har kanskje den beste trenerpersonligheten jeg har sett. Utrolig sympatisk og dyktig. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Helt enig. Men nå er det blitt sånn og da må vi prøve å gjøre det beste ut av det. Hvis Hamrén føler seg sliten, bør vi ikke tviholde på han til september. Ingen jobber bra hvis de føler seg mentalt utslitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Det er helt sant. 1 Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Eggen som hovedtrener og Hamren som assistent fra 1. juni Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen som skal på kamp til onsdag? Skal til Trondheim med jobben, så tenkte å endelig få med meg en kamp på Lerkendal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå