Samcki Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Burde kunne holde det til hvertfall over 16. mai. Eneste alvorlige hinder på veien er vel Tromsø borte. Er vi ubeseiret til 16. mai så skal det være grei skuring frem til Stabæk borte i slutten av juli. Eneste hindring er Tromsø som du sier, men de er for gamle og treige så tror det blir grei skurring. Stabæk er på en nedtur og tror ikke det blir særlig bede med det første dog juli er langt unna så skal ikke ta noe på forskudd. Tror Aalesund blir en spennende kamp, men Prica er på plass så det er gode ting Håper å få se noen nye juniorer på banen. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jerry, Rambo II og Joar sitter fast i Tyrkia. Spøker muligens for spill mot Lillestrøm og da. Liker ikke dette. Endret 19. april 2010 av Bagh Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jerry, Rambo II og Joar sitter fast i Tyrkia. Spøker muligens for spill mot Lillestrøm og da. Liker ikke dette. Spøker busstur ja, men kanskje dette går: http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article1471889.ece Ser ut til å ta slutt med en eksplosjon her ja Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 må si det var mye skittent spill av ålesund! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Er ikke rart det når dommeren tillater alt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Alt og litt til ja. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Når dommeren ikke blåser frispark og ikke deler ut kort er det ikke rart det blir mye dytting og knuffing på slutten. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 var sykt mye etter slengete jeg sikter mest til Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Ikke rart han med fjortis-skjegget vinner 3 av 5 hodedueller da - det er ikke lett å hive bort 100kg sunnmøring Edit: Ok, kanskje 4 av 5 da Endret 19. april 2010 av Ciryaher Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Når dommeren ikke blåser frispark og ikke deler ut kort er det ikke rart det blir mye dytting og knuffing på slutten. Noe som gagner spillestilen til Aafk som er ganske røffe. Dog er så passe fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 1 p føles ut som et tap for meg i denne kampen. Rævva kamp fra vår del, og AaFK er et lag vi skal slå. Dette møkkalaget ender nok rundt 10ende plass i år også, og har fått overraskende mye positivt fra media syns jeg. Kjedelig fotball, og de har hatt sykt mye marginer med seg i år. Til og med Rekdal sier jo at de har hatt flaks og kan spille mye bedre. Den gode seriestarten kan man takke Lindegaard for, som har vært knall god. Ellers er jeg skuffet over RBK i går, vi angrep kun på venstresiden. Per Ciljan er like utilpass som vanlig på høyrekanten. Han passer rett og slett ikke inn i den rollen. Syns heller vi skulle satt Sellin dit, putta Iversen på topp og latt Ciljan spilt i den offensive midtbanerollen, der han er klart best i mine øyne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Deiser på med en kamptråd i morgen. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Skulle til å spørre hvor den ble av Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Har rett og slett ikke orket å lage noe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Jaja, glemte å lage tråd i går. Får vel lage i kveld. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 På tide å lage den eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Kamptråden er oppe nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Har tråden dødd helt ut? 3 innlegg på rad fra meg? Kamptråd - TIL vs RBK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå