Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Burde kunne holde det til hvertfall over 16. mai. Eneste alvorlige hinder på veien er vel Tromsø borte.

Er vi ubeseiret til 16. mai så skal det være grei skuring frem til Stabæk borte i slutten av juli.

Eneste hindring er Tromsø som du sier, men de er for gamle og treige så tror det blir grei skurring.

Stabæk er på en nedtur og tror ikke det blir særlig bede med det første dog juli er langt unna så skal ikke ta noe på forskudd.

Tror Aalesund blir en spennende kamp, men Prica er på plass så det er gode ting :)

Håper å få se noen nye juniorer på banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 p føles ut som et tap for meg i denne kampen.

Rævva kamp fra vår del, og AaFK er et lag vi skal slå. Dette møkkalaget ender nok rundt 10ende plass i år også, og har fått overraskende mye positivt fra media syns jeg. Kjedelig fotball, og de har hatt sykt mye marginer med seg i år. Til og med Rekdal sier jo at de har hatt flaks og kan spille mye bedre. Den gode seriestarten kan man takke Lindegaard for, som har vært knall god.

Ellers er jeg skuffet over RBK i går, vi angrep kun på venstresiden. Per Ciljan er like utilpass som vanlig på høyrekanten. Han passer rett og slett ikke inn i den rollen. Syns heller vi skulle satt Sellin dit, putta Iversen på topp og latt Ciljan spilt i den offensive midtbanerollen, der han er klart best i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...