Nord-Skandinav Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ikke glem Morten Berre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Han er bare ræva. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 + Clarence Goodson Om du skal ta med Goodson for å overspille ei gang, da blir det jaggu mange å pipe på... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Takk for det. edit: Men til Nord Skandinavs innlegg. Endret 16. april 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Status rundt Dorsin? Blir han klar? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 - Når det gjelder Micke (Dorsin) pådro han seg en kraftig overtråkk, og det tar vanligvis 1-2 uker før han er tilbake. Men går hevelsen ned er det ikke umulig at han kan rekke kampen på mandag, men det vil de neste dagene vise, sier Schwabe. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg må innrømme at jeg var bekymret for et salg av Per for et års tid siden, men da kan sa til media at han skulle bygge litt muskler, så skjønte jeg hvilken vei det skulle gå. Alle som har hatt god kondisjon vet hvor utrolig tungt det er å opprettholde denne når man legger på seg ørlite muskelmasse. Han var jo den som alltid jaget ball og alltid slet ut motstanderne før, men i brann-kampen var det bare et par ganger han kjørte på i vanlig driv. Nå er det tidvis Dorsin som er den som får med seg resten av gutta når de slapper litt av. Det er forresten deilig å se hvor god kontroll Dorsin, Lustig, Demidov og Stadsgaard har Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Per jobber fortsatt gode, men det virker for meg som han er mye mer urolig med ballen nå enn før. Husker før da han hadde en enorm ro og som regel traff på pasningene sine, men nå er han rutt på feilpasninger. :/ Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Han har mistet litt av touchen ja. Det er vel en fase man må igjennom. Kan ikke gå veien hele tiden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Grenser da. Merket det spesielt i år. Husker jo kamper jeg var på da han spilte før han ble skadet. Herregud så vill han var som ung. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Ung og sentral midtbanespiller/indreløper. Ikke ving. Endret 16. april 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, liker virkelig ikke at Per blir satt på vingen! Slikt sett skjønner jeg heller ikke kjøpet av Winsnes. Hvorfor ble det ikke handlet inn en høyreving istedenfor, for så å flyttet Per mot midten? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, liker virkelig ikke at Per blir satt på vingen! Slikt sett skjønner jeg heller ikke kjøpet av Winsnes. Hvorfor ble det ikke handlet inn en høyreving istedenfor, for så å flyttet Per mot midten? Winsnes kom gratis og er defintivt positivt for RBK. En ving burde vi ha, kunne godt ha tenkt meg Bannanas på kanten der. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Grenser da. Merket det spesielt i år. Husker jo kamper jeg var på da han spilte før han ble skadet. Herregud så vill han var som ung. Hadde han ikke fått den skaden er jeg sikker på han hadde spilt i Premier League nå. Jeg husker at da han ble frisk igjen brukte han jo nesten et år på å komme tilbake i den formen han var før han ble skada. Men samtidig er jeg glad for at han er i Rosenborg nå da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Sant det, men fy faen for et talent han var. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hehe, snakker som han som om han er falleferdig og gammel allerede Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Sant det, men fy faen for et talent han var. Husker han godt i CL, det var gode tider for Per det helt til Olympiakos kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Han eide jo Reals midtbane i Spania. Husker det godt ja. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Da er RBK igjen det eneste laget i Tippeligaen uten tap. Hvor lenge skal det vare denne gangen? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Burde kunne holde det til hvertfall over 16. mai. Eneste alvorlige hinder på veien er vel Tromsø borte. Er vi ubeseiret til 16. mai så skal det være grei skuring frem til Stabæk borte i slutten av juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå