Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Når det gjelder Micke (Dorsin) pådro han seg en kraftig overtråkk, og det tar vanligvis 1-2 uker før han er tilbake. Men går hevelsen ned er det ikke umulig at han kan rekke kampen på mandag, men det vil de neste dagene vise, sier Schwabe.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg var bekymret for et salg av Per for et års tid siden, men da kan sa til media at han skulle bygge litt muskler, så skjønte jeg hvilken vei det skulle gå. Alle som har hatt god kondisjon vet hvor utrolig tungt det er å opprettholde denne når man legger på seg ørlite muskelmasse. Han var jo den som alltid jaget ball og alltid slet ut motstanderne før, men i brann-kampen var det bare et par ganger han kjørte på i vanlig driv. Nå er det tidvis Dorsin som er den som får med seg resten av gutta når de slapper litt av.

Det er forresten deilig å se hvor god kontroll Dorsin, Lustig, Demidov og Stadsgaard har :)

Lenke til kommentar

Ja, liker virkelig ikke at Per blir satt på vingen! Slikt sett skjønner jeg heller ikke kjøpet av Winsnes. Hvorfor ble det ikke handlet inn en høyreving istedenfor, for så å flyttet Per mot midten?

Winsnes kom gratis og er defintivt positivt for RBK.

En ving burde vi ha, kunne godt ha tenkt meg Bannanas på kanten der.

Lenke til kommentar

Grenser da. Merket det spesielt i år. Husker jo kamper jeg var på da han spilte før han ble skadet. Herregud så vill han var som ung.

Hadde han ikke fått den skaden er jeg sikker på han hadde spilt i Premier League nå. Jeg husker at da han ble frisk igjen brukte han jo nesten et år på å komme tilbake i den formen han var før han ble skada. Men samtidig er jeg glad for at han er i Rosenborg nå da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...