DJ_Dark Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Kamptråd Rosenborg - Brann kommer opp i morgen. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skjønner ikke annet enn at Henriksen har skaffet seg fastplass i første 11'eren nå. Synd han er utilgjengelig i de neste kampene. Winsnes utklassert av en 17-åring. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jonas Svensson i troppen i morgen. Fyren er født i 1993..blir spennende om han kommer innpå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Dæven. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dog er mange av de faste jr spillerne i troppen på reise. Men det blir sikkert svært lærerikt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Venter bare på at Fredrik Midtsjø får prøve seg i A-stallen nå. Utrolig morsomt at Erik Hamren tar med seg så unge spillere i troppen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hehe. Hadde glemt Svensson. Han starter neppe kampen, men håper han får et bra innhopp. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ah, Jonas kjenner jeg. Spilte vel på Levanger før han gikk til RBK om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Og Verdal før det igjen, spilt en del mot han oppgjennom årene. Forøvrig spilte jeg på samme lag som Henriksen (Trond IL) og har spilt mot Mushaga (National) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dette er litt off-topic, men spilte mot National en gang, og det er det værste jeg har vært borti. Usportslige og voldelige spillere og ledere. Dommeren truet med å avblåse kampen, men vi fortsatte, og gikk seirende ut av kampen. Tror ikke Mushaga spilte på det laget, men makan til lag har jeg aldri vært borti. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 En kompis spilte på laget til Bakenga. Det var visst ikke noe moro å være spisskollega med han. Har forøvrig hørt at Svensson har 2 div erfaring fra Levanger, før han kom til RBK som 14åring. Ganske heftig må jeg si. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jepp stemmer at Svensson har spilt i 2. div med Levanger. Han spilte vel fast på midten. Svensson er en spiller type som er flink til å holde på ballen, og har et bra blikk. Han har også en leken passnings fot fra det jeg husker. Har selv spilt en del ganger mot han, å da var han så godt som "hele" laget. Kjempe morro at Svensson får erfaring fra a-lags kamper også. Har stor tro på gutten. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen av dere som vet situasjonen rundt Prica? blir han klar til Aalesund-kampen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Prica blir klar. Dvs, han blir mest sannsynlig klar. Endret 15. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg må, etter gårsdagens kamp, gi veldig mye kred til Kjernen! Det er ikke ofte jeg er på kamp, men turen i går gav virkelig mersmak! Ja, greit.. førsteomgangen var litt tørr og kjedelig, men Kjernen holdt volumet oppe. Det var kun en gang i løpet av hele kampen at de var stille i mer enn 10 sekunder, men da var det stop i spillet og ikke så mye som skjedde. Hets mot spillere er jo i nesten alle situasjoner helt uakseptabelt, men når det er Bakke så tror jeg hele Lerkendal i går var helt enige med kjernen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Alltid kos med Kjernen. United-besøk opp i røyk. Synd at dette var planlagt akkurat når vulkanen skulle være teit. Liker forresten overskriften. :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hets mot spillere er jo i nesten alle situasjoner helt uakseptabelt, men når det er Bakke så tror jeg hele Lerkendal i går var helt enige med kjernen. Bakke, Kovacs og Martin Andresen-hets støttes opp om her i gården. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hets mot spillere er jo i nesten alle situasjoner helt uakseptabelt, men når det er Bakke så tror jeg hele Lerkendal i går var helt enige med kjernen. Bakke, Kovacs og Martin Andresen-hets støttes opp om her i gården. + Clarence Goodson, Bernt Hulsker, Magne Hoseth, Arild Sundgot, Arild Stavrum, Daniel Berg Hestad, Morten Fevang. Sikkert flere og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå