Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er litt off-topic, men spilte mot National en gang, og det er det værste jeg har vært borti. Usportslige og voldelige spillere og ledere. Dommeren truet med å avblåse kampen, men vi fortsatte, og gikk seirende ut av kampen. Tror ikke Mushaga spilte på det laget, men makan til lag har jeg aldri vært borti. :p

Lenke til kommentar

Jepp stemmer at Svensson har spilt i 2. div med Levanger. Han spilte vel fast på midten. Svensson er en spiller type som er flink til å holde på ballen, og har et bra blikk. Han har også en leken passnings fot fra det jeg husker. Har selv spilt en del ganger mot han, å da var han så godt som "hele" laget.

Kjempe morro at Svensson får erfaring fra a-lags kamper også. Har stor tro på gutten.

Lenke til kommentar

Jeg må, etter gårsdagens kamp, gi veldig mye kred til Kjernen! Det er ikke ofte jeg er på kamp, men turen i går gav virkelig mersmak! Ja, greit.. førsteomgangen var litt tørr og kjedelig, men Kjernen holdt volumet oppe. Det var kun en gang i løpet av hele kampen at de var stille i mer enn 10 sekunder, men da var det stop i spillet og ikke så mye som skjedde. Hets mot spillere er jo i nesten alle situasjoner helt uakseptabelt, men når det er Bakke så tror jeg hele Lerkendal i går var helt enige med kjernen.

Lenke til kommentar

Hets mot spillere er jo i nesten alle situasjoner helt uakseptabelt, men når det er Bakke så tror jeg hele Lerkendal i går var helt enige med kjernen.

Bakke, Kovacs og Martin Andresen-hets støttes opp om her i gården.

+ Clarence Goodson, Bernt Hulsker, Magne Hoseth, Arild Sundgot, Arild Stavrum, Daniel Berg Hestad, Morten Fevang. Sikkert flere og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...