Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle vel vært to straffer på RBK. Interessant å se at Ciljan prøver å overgå Annan som sjefsklyse på RBK. filmer for så å kjefte på Skjerven fordi han ikke får frispark. Samtidig så burde Shelton hatt ett soleklart rødt...Muligens og Annan. Min anbefaling til Lustig er å ikke filme så jævlig så kanskje han får frispark ;)

Lenke til kommentar

Filming? Når han klart blir stemplet!

hvis du leser innlegget så har jeg aldri sagt at det ikke er frispark, for det er det jo soleklart. Det jeg skriver er at dommerne har lett for å se bort fra slike situasjoner når en spiller som ofte filmer er involvert ;)

Lenke til kommentar

For en latterlig dårlig kamp. En bane som ser ut som noe du finner på sletta i Afrika, et Vålerenga som ikke vil spille fotball, og et knippe Rosenborgspillere som ikke kan å skyte på mål. I tillegg til en håpløs dommer som ikke har fått med seg at vi spiller fotball, ikke håndball.

Lenke til kommentar

Jaja, godt å se at defansiven fungerer igjen :)

Banen ser ut som en virkelig pottetåker i skråplan, så helt elendig.

Eneste spilleren som hadde skuddfot var Ivers.

Enga så bare latterlige ut, og Andresen impnerer meg enda mer med sine kommentarer.... for en forskrudd person.

Lenke til kommentar

På meg virket det som Iversen, Prica og Moldskred hadde fått beskjed om å skyte fra langt hold, hele tiden, eller "shoot on sight", som vel den engelske termen er.

Hirchfeld tok jo hvert eneste innlegg omtrent, så de tenkte sikkert/visste at de måtte skyte fra langt hold for å overliste ham. Problemet er vel bare at ingen traff skikkelig på ballen.

Ellers så registrerer jeg at krangelen om overgangssummen for Jarstein fortsetter, og at uenigheten består i om RBK skylder Odd 3 mill eller ingenting.

Odds versjon er:

10 mill NOK upfront + 3 mill etter gitt antall kamper/salg før dette antallet kamper.

RBKs versjon er tydeligvis:

10 mill NOK upfront + 3 mill ved et videresalg for over 13 mill NOK.

Så spørs det, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...