Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei kamp uten alt for sterk motstand. Kunne fort fått et mål eller to bakover mot et lag med gode spisser. Basma og Kvarme bør pensjoneres. Stoor har også fortsatt til gode å overbevise i forsvar. Vi bør hente tilbake Nordvik fra Haugesund. Traoré var overraskende god som back.

 

Har litt sommerfugler i magen foran den avgjørende CL-kampen på onsdag, selv om jeg vet det er totalt urealistisk at vi skal greie å rote det til.

Lenke til kommentar

Var på kampen :D Jeg syns at Rbk spilte bra jeg, med unntak av Storflor og Kvarme...

Vålerenga-supporterne var forbausende ydmyke etter kampen :)

Jeg måtte ta tak i min 8-årige sønn, fordi han sprang rundt som en jojo og ropte til alle enga-supporterne: "Vålerenga suger" :D De han rakk å rope det til var i meget stor grad enige med ham og tok det med et smil :)

Jeg fikk til slutt overbevist min sønn om at det er bedre å glede seg over egen seier enn å fryde seg over andres tap, og han gikk da over til å holde opp Rbk-skjerfet sitt framfor dem :D

Lenke til kommentar

FC København ledet klart etter første kvalikkamp borte, men hjemme tapte de hele 0-5 mot et slovakisk lag som ingen hadde hørt om før eller siden...

 

Katastrofal indsats af FC København

 

Hvis både FCK og RBK går videre i kveld må de dele den nordiske TV-potten på ca. 20 millioner kroner. Med andre ord kan RBK tjene 10 mill. på at FCK blir utslått (Benfica leder 2-1 etter første kamp).

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...