erlendo89 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nei faan. Vil ikke ha... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Sier ikke neitakk til Bolanos jeg iallefall. Er det noe vi trenger er det en god spiller på høyrekanten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kommer an på prisen. Både for kjøp og lønna hans. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ser folk snakker om Bananas... I all verden skal vi med enda en midtbane spiller? Hvis han ikke kan ta plassen til Ivers, så er det totalt waste of money mener jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 RBK trenger vel en god høyreving? Jeg håper selvsagt, og føler meg ganske sikker på at Bola blir hos oss i sør. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ser folk snakker om Bananas... I all verden skal vi med enda en midtbane spiller? Hvis han ikke kan ta plassen til Ivers, så er det totalt waste of money mener jeg. Vel, vi har ingen som kan spille på høyrekanten? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vi har ingen dedikerte høyrekanter nei, men Åsen har en god innleggsfot og kan gjøre det bra der. Synd at han passer bedre sentralt sammen med Annan. Henter vi Bananas har vi plutselig dobbel dekning på de offensive plassene, synd at det betyr vi må benke spillere som hadde gått rett inn i enhver første 11'er i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Åsen har en god venstrefot, så det hjelper fint lite på høyrekanten :-) Lenke til kommentar
tobn Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Flere som skal stå med kjernen på Ullevaal søndag? Håper det kan bli like mange som det har vært de seneste åra jeg har vært der. Endret 26. mars 2010 av tobn Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Blir garantert ikke slik som i fjor, da var jo hele feltet fullt i tillegg til at det var 50-70 % Rosenborgere blant resten av publikum. Men ja, jeg skal. Endret 26. mars 2010 av Bagh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Vi har fått hele VG nedre nå. Først hadde de bare gitt oss halve, men regner med etter stor pågang atde ga oss hele. Send dere nr på PM så kan vi møtes og stå sammen på søndag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Irriterer meg grenseløst at jeg har drukket bort pengene mine som jeg egentlig skulle bruke på påskeferie hos DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Se der innrømmer du det ja. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Har da aldri sagt noe annet Dere får iallefall skrike til dere mister stemmen. Ikke pokker om jeg tåler et tap mot Martin Andresen. Husker enda episoden med Roar... Endret 26. mars 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Blir garantert ikke slik som i fjor, da var jo hele feltet fullt i tillegg til at det var 50-70 % Rosenborgere blant resten av publikum. Men ja, jeg skal. Det har du til gode å bevise. Ja, dere fylte feltet deres, men noe mer enn 10% på resten av tribunene tviler jeg på. Jeg var der og kan virkelig ikke huske at det var slik det var. RBK-kampene har også stor interesse blant oss klansskaller. Forøvrig artig lesning, forhåpentligvis også for dere: VPNs Før avspark VIF-RBK. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg så nå at det meste av folket på langsidene reiste seg opp for å juble da Rosenborg scoret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Var meget bra stemmning på adidas-tribunen sist hjemmekamp iallefall. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Tror det blir en arti kamp på søndag. Det er vel en av de få kampene Ullevaal-publikumet gidder å dra på. Synes bohemene virker altfor optimistisk om dagen. Synes det var bedre når jobben til Martin hang i en tynn tråd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Two Dogs i Oslo før kampen folkens! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Drikker du litt for meg og, DJ? Kommer meg dessverre ikke nedover Endret 28. mars 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå