DJ_Dark Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 45 min? Gjorde ikke alt for mye etter heller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nei, men regnet med noen ville halshogge meg om jeg sa de var elendig i 90 min, men første omgang var det værste jeg har sett på...tja, lenge! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Forsvaret var ikke særlig bedre i andre. Lustig spilte en overraskende dårlig kamp. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ble ikke spesielt imponert angående dagens kamp, men uavgjort er da mye bedre enn tap Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Forsvaret var ikke særlig bedre i andre. Lustig spilte en overraskende dårlig kamp. Offensivt var han god, men defensivt var han alltid på hæla. Det at han og Stadsgaard spilte ved siden av hverandre var forferdelig å se på. RBK reddet nok et poeng i dag ja. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hva er det med Olsen å suge kuk en hel kamp men score to mål Mye annet som var elendig og, dessverre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Sant det. Olsen var en av våre dårligste, men putta to. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 HVOR I HELVETTE ER LAGO? Etter min mening, var han vår beste mann i store deler av fjorårssesongen. Forsvaret lignet ikke noe annet enn en skadeskutt sauflokk i går! Takk og pris for at Start spilte med Årst på topp, mannen er jo tregere enn Hoftun. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvis Hamrén så kampen i går så regner jeg med at Lago spiller mot Vålerengen. Men det kan jo hende at han vil ha mer fart, mtp. Moa og Shelton og at han bruker både Femidov og Stadsgaard. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Stadsgaard er must uansett. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hjelper ikke om Demi og Stadsgaard har fart, hvis de konsekvent skal starte 3 meter bak spissen... Nei, kjør inn Lago. Hadde stålkontroll ifjor. Offensivt: Som flere sier, gjorde Olsen en svak kamp, men allikevel scoret han to mål. Så kanskje han kan starte på benken og deretter komme inn. Ivers virker bedre enn ifjor og Prica virker også veldig tent og klar for å kjempe om toppscorertittelen igjen. Også meget positivt at Erik tør å bruke ung-gutta mer nå. I fjor så manglet det veldig, etter min mening. Men Vålerenga blir ingen enkel oppgave, så vi må håpe at gutta vil vise at de kan bedre enn de viste mot Start. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 La Wangberg slippe til. Lago har jo hatt en dårlig oppkjøring, noe som var grunnen til at han ikke har spilt noe særlig mye i sesongstarten. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Da er billetter bestilt til VIF-RBK! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Best for deg. Sees i Kjernen! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jepp det gjør vi! Det var en venn av meg som absolutt måtte bli med(brann supporter også >.<) Men han er også Eintracht frankurt supporter så han ville ta med Frankurt-flagget sitt som er svart og hvit så det passer jo flott å ha det med på RBK kamp ^^ Så yes! Vi sees. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Stor vel ved tromma jeg, som alltid på kamp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Bra kamp av begge lag må jeg si. Synd RBK klarer et poeng, eller hva DJ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 For å ikke få warn velger jeg å ikke uttale meg... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Stor vel ved tromma jeg, som alltid på kamp. Da har du å presentere deg for jeg kommer til å stå der jeg også. Bra kamp av begge lag må jeg si. Synd RBK klarer et poeng, eller hva DJ? Pøh, ræva kamp av begge lag. Synd at Start synes de fortjener mer. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 What? Håper for all del at ikke Balanjos kommer til oss! Liker'n ikke! Ref: http://fotball.adressa.no/eliteserien/article164656.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå