Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsvaret var ikke særlig bedre i andre. Lustig spilte en overraskende dårlig kamp.

Offensivt var han god, men defensivt var han alltid på hæla. Det at han og Stadsgaard spilte ved siden av hverandre var forferdelig å se på. RBK reddet nok et poeng i dag ja.

Lenke til kommentar

Hjelper ikke om Demi og Stadsgaard har fart, hvis de konsekvent skal starte 3 meter bak spissen... Nei, kjør inn Lago. Hadde stålkontroll ifjor.

Offensivt: Som flere sier, gjorde Olsen en svak kamp, men allikevel scoret han to mål. Så kanskje han kan starte på benken og deretter komme inn. Ivers virker bedre enn ifjor og Prica virker også veldig tent og klar for å kjempe om toppscorertittelen igjen. Også meget positivt at Erik tør å bruke ung-gutta mer nå. I fjor så manglet det veldig, etter min mening.

Men Vålerenga blir ingen enkel oppgave, så vi må håpe at gutta vil vise at de kan bedre enn de viste mot Start.

Lenke til kommentar

Jepp det gjør vi! Det var en venn av meg som absolutt måtte bli med(brann supporter også >.<)

Men han er også Eintracht frankurt supporter så han ville ta med Frankurt-flagget sitt som er svart og hvit så det passer jo flott å ha det med på RBK kamp ^^

Så yes! Vi sees.

Lenke til kommentar

Stor vel ved tromma jeg, som alltid på kamp. :D

Da har du å presentere deg for jeg kommer til å stå der jeg også.

Bra kamp av begge lag må jeg si. Synd RBK klarer et poeng, eller hva DJ?

Pøh, ræva kamp av begge lag. Synd at Start synes de fortjener mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...