Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huff så latterlig spillerne til RBK er. skal løpe opp til dommeren og rope hver gang de får frispark mot :nei: . Dorsin er utrolig heldig som ikke fikk rødt kort i dag. Og supporterne var like håpløse. Moen gjorde absoulutt en bra kamp, men flere ganger under kampen og ikke minst etter kampen så roper de dommerjævel :ohmy: . Ganske så usaklig og usmakelig gjort. Petter Myhre er helt enig med meg!

spennende kamp ja, men fytti får noen dårlige kommentatorer!

Hva gale gjorde de da?

Lenke til kommentar

huff så latterlig spillerne til RBK er. skal løpe opp til dommeren og rope hver gang de får frispark mot :nei: . Dorsin er utrolig heldig som ikke fikk rødt kort i dag. Og supporterne var like håpløse. Moen gjorde absoulutt en bra kamp, men flere ganger under kampen og ikke minst etter kampen så roper de dommerjævel :ohmy: . Ganske så usaklig og usmakelig gjort. Petter Myhre er helt enig med meg!

spennende kamp ja, men fytti får noen dårlige kommentatorer!

Hva gale gjorde de da?

de snakker om helt uvesentlige ting!mente at winsnes ikke var synlig i spillet.skulle tro bolanjos var deres egen unge så varmt snakket de om han

Lenke til kommentar

Petter Myhre kan dø. Vi ble snytt for minst en straffe i 2. omgang. (Nei, jeg snakker ikke om der Ivers ropte på straffe da han hoppet inn i de andre eller Prica).

du tenker på den situasjonen hvor det ble blåst for høyt spark?

Er enig med Myhre. Det ville blitt for mye å gi straffer for slike situasjoner. det er bare en kamp om ballen...

Lenke til kommentar

Moen gjorde absoulutt en bra kamp, men flere ganger under kampen og ikke minst etter kampen så roper de dommerjævel :ohmy: . Ganske så usaklig og usmakelig gjort. Petter Myhre er helt enig med meg!

Du høres ut som tanta mi når du klager over supporterne. Jeg tror ikke det finnes en eneste norsk dommer som klarer å holde hodet kaldt når det begynner å hagle fra tribunen. En skikkelig dommer skal være fokusert på kampen, og ikke få trutmunn når publikum roper at mora hans ligger med hviterussere.

Moen var jo tydelig bekymret for å dømme hjemmefordel, selv om RBK fotjente langt mer medhold enn de fikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...