Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dette var jo lett, Olsen forstetter å brenne sjanser da. Something never change. :D Og Prica fortsetter å nette.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Da er det bare et spørsmål om tid før både denne karen og ôrlund er ødelagt av Jør Jamtfeil...

Sist jeg har sett på RBK sin rekke med keepere så har det vært ganske solide resultater.

Jamtfall har vel hatt sine episoder, men tror nok han er riktig for jobben.

Lenke til kommentar

Sist jeg har sett på RBK sin rekke med keepere så har det vært ganske solide resultater.

Jamtfall har vel hatt sine episoder, men tror nok han er riktig for jobben.

Mulig jeg bare er i overkant negativ til den fyren.. Tenker jeg tilbake, så er det bare Ola By Rise, Espen Johnsen, Árni Gautur Arason og Lars Hirschfeld som har hatt en viss trygget bak der. Ellers har det jo vært like uforutsigbart som Lotto bak der..

Jeg mener vi mangler en viss trygghet i målet vårt. Håper den kommer nå :)

Lenke til kommentar

Tryggheten bak hadde vi jo med Jarstein også så lenge han var her.

Dog så er jeg enig i at Jamtfall har hatt en sliteperiode som keepertrener, men syns han har gjort jobben bra de siste tiden.

Örlund tror jeg er riktig mann for RBK, har sett han i mål i Sverige og han har meget god rekkevidde :) men bør jobbe med plasseringen sin i feltet.

Så jo tidligst i går at han tok unna det meste som kom av cornere og innlegg, dog feilet skikkelig på skuddet fra AAFK.

Lenke til kommentar

Jarstein var jo knallsolid i fjor med et par episoder, slik som alle keepere kan ha. Touma hadde vel gått gratis til RBK om han hadde blitt signert. Han må virkelig være dårlig ja.

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article163205.ece

KJIPT!

Steffen har jo som vane å score mot Molde. Regner med Prica tar ansvar. Angrepet til RBK ble litt tamt etter at RBK forlot banen i går.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...