Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det er tradisjon det går på rett og slett. Det er vel ingen andre lag i Norge som har forsvart æren i Mesterligaen. Om LSK hadde nådd en kvartfinale i CL så hadde jeg jo heiet på dem. Ifra sofaen såklart, men gardinene trukket for..

9333142[/snapback]

Skal ikke skjære alle over en kam, selvsagt...

 

Men om LSK hadde tjent 60-70 mill på CL og vært i perfekt posisjon til å dominere tippeligaen og vinne serien år etter år etter år etter år så hadde du kanskje endret mening også...

 

Vi andre snakker av erfaring vet du ;)

Lenke til kommentar
Norske klubber i europacup bør blir støttet av samtlige nordmenn, uansett hvem de skulle finne på å møte.

9331048[/snapback]

 

Hmm, er det veldig galt av meg å håpe på at RBK taper hver kamp i Europa? Om Brann rykker ut mot Suduva neste kamp, så skratter nok hele fotball-Norge untagen Bergen selvfølgelig. Når LSK tapte mot det laget fra Luxemburg, holdt jeg på å le meg ihjel. Men igjen - den kampen var komisk i seg selv.

 

But you get my point. ;)

9332950[/snapback]

Nope..... jeg håper alle norske lag gjør det bra i europa jeg :)

Lenke til kommentar
Tror det er tradisjon det går på rett og slett. Det er vel ingen andre lag i Norge som har forsvart æren i Mesterligaen. Om LSK hadde nådd en kvartfinale i CL så hadde jeg jo heiet på dem. Ifra sofaen såklart, men gardinene trukket for..

9333142[/snapback]

Skal ikke skjære alle over en kam, selvsagt...

 

Men om LSK hadde tjent 60-70 mill på CL og vært i perfekt posisjon til å dominere tippeligaen og vinne serien år etter år etter år etter år så hadde du kanskje endret mening også...

 

Vi andre snakker av erfaring vet du ;)

9333239[/snapback]

Hvorfor skal dere være pissed på det??

Er jo ikke bare sammentreff og flaks som har gjort at Rbk havnet i den situasjonen heller da.....

Står mye mer respekt av det enn alle de lagene med styrtrike onkler.

Lenke til kommentar

Men om LSK hadde tjent 60-70 mill på CL og vært i perfekt posisjon til å dominere tippeligaen og  vinne serien år etter år etter år etter år så  hadde du kanskje endret mening også...

 

Vi andre snakker av erfaring vet du  ;)

9333239[/snapback]

Hvorfor skal dere være pissed på det??

Er jo ikke bare sammentreff og flaks som har gjort at Rbk havnet i den situasjonen heller da.....

Står mye mer respekt av det enn alle de lagene med styrtrike onkler.

9333805[/snapback]

Hvorfor man blir pissed/lei av å bli knust år etter år? Trenger jeg å svare på det?
Ok, ok. Slapp av. Jeg skal hate LSK for evig og alltid. Jeg lover!

9333581[/snapback]

[evil emperor-stemme]

Good... GOOOD....

[/evil emperor-stemme]

Lenke til kommentar

Men om LSK hadde tjent 60-70 mill på CL og vært i perfekt posisjon til å dominere tippeligaen og  vinne serien år etter år etter år etter år så  hadde du kanskje endret mening også...

 

Vi andre snakker av erfaring vet du  ;)

9333239[/snapback]

Hvorfor skal dere være pissed på det??

Er jo ikke bare sammentreff og flaks som har gjort at Rbk havnet i den situasjonen heller da.....

Står mye mer respekt av det enn alle de lagene med styrtrike onkler.

9333805[/snapback]

Hvorfor man blir pissed/lei av å bli knust år etter år? Trenger jeg å svare på det?
Ok, ok. Slapp av. Jeg skal hate LSK for evig og alltid. Jeg lover!

9333581[/snapback]

[evil emperor-stemme]

Good... GOOOD....

[/evil emperor-stemme]

9334570[/snapback]

Greit nok det, men du må da innrømme at det står veldig mye mer respekt av måten Rosenborg har blitt rike på kontra de klubbene med rike onkler? :)

Lenke til kommentar
Greit nok det, men du må da innrømme at det står veldig mye mer respekt av måten Rosenborg har blitt rike på kontra de klubbene med rike onkler? :)

9340150[/snapback]

All respekt til RBK for det de har fått til, bare så det er klart :) Eksterne investorer er vi vel alle skeptiske til innerst inne, de kan få en innflytelse på klubben som er uheldig. Men ser man på det så er jo RBK sin suksess litt av grunnen til at eksterne investorer har dukket opp. Skal man konkurrere med RBK så må man til syvende og sist ha en god økonomisk base.
Lenke til kommentar

Skjønner han godt jeg. Haade jeg pælma penger etter en klubb så hadde jeg ville hatt med et ord i laget jeg og. Når folk sier han vil være med i styret, tror folk at det er Reitan som skal bestemme hvilke spillere som skal kjøpes og at han blir assistent trener. Men han skal bare være med å gjøre økonomiske bestemmelser. Selv om han er med i styret, betyr ikke dette at han kommer til å få så veldig mye makt. Heller Reitan i styret istedet for en gammel 90-talls veteran som prøver å gjøre klubben til det den var på 90-tallet, noe som er et umulig mål med dagens standarder. Et nærere samarbeid med Reitan kan gjøre RBK til en rikere klubb tror nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...