DJ_Dark Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Elsker å høre han være så unaturlig partisk og alltid klager på dommerne. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Eller hvor forbannet han blir når RBK bommer på en sjanse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 For å ikke snakke om det. Han er jo mester til å klage på egne spillere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Petter Rasmus er å foretrekke over de fleste kommentatorer, men må si det at det kan bli slitsomt å høre på han og Rune Bratseth i lengden. De strør rundt seg med dårlige vitser, og hører du på radio kan det til tider være vanskelig å få med seg hva som skjer på banen. Men tror de slår VG sine kommentatorer lett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Nå skal ikke det siste der så mye til da. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Synd superfinalen spilles i Ålesund neste uke. Trodde det skulle bli tradisjon at den skulle spilles på Fornebu, men det var kanskje ikke så logisk. Om den hadde det tror jeg det hadde blitt Oslo-tur. Tror det kan bli en bra kamp det der. Tror ikke jeg vil sette pengene på en seier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor den ikke spilles der. Det er såpass tidlig på året at det burde bli i gymsalen siden det tross alt er innendørs. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Med tanke på den vinteren vi har hatt tror jeg det er flere baner som kommer til å slite i begynnelsen av sesongen, deriblant Lerkendal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Jepp, men de har nå kunstgress i alle fall på Color Line. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Rune til Viking? Woot? Er det pga. kontrakten eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Kontrakt som går ut om ett år og ingen forsikringer at han er førstekeeper i RBK. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Da kom Nordvik til oss på permanent basis. En gladnyhet for oss fra østkanten og det er vel ikke akkurat en katastrofe for dere heller Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Jaja, dere får mister frispark som vi liker å kalle han. Teknikk eier han jo ikke heller. Ikke noe tap. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg synes han gjorde det bra i utlånsperioden i fjor, sett bort fra cup-semien mot Molde da Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg synes han gjorde det bra i utlånsperioden i fjor, sett bort fra cup-semien mot Molde da En helt middelmådig forsvarsspiller uten noe ekstra. Gjør jobben sin OK. Kommer ikke til å savne Nordvik, håper dog at RBK fikk ok betalt for han, men tipper han nesten gikk gratis (1MNOK?) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nå skal det ikke veldig mye til for å imponere i Engas forsvarsrekker heller da. Det er der vi står svakest. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ryktes om Kenny stamatopolous som en evt erstatter for Jarstein. God keeper som er benk-vandt. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Dette ser jo lovende ut Synes Vinsnes har gjort det bra i kampen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå