Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske skuffet at vi er så uheldig i dag, RBK var definitivt et bedre lag en Odense, men hjelper ikke når vi slipper inn så unødvendige mål.

Mål1, alt for enkelt, forsvaret står å sover...

Mål2, Selvmål, flaks for OD

Mål3, svak markering, skal være lett å klarere med de forsvaret vi har.

RBK sine mål var det mye mer klasse over, meget godt spill og mye bra offansivt dog uheldig og en meget god OD keeper.

Resultatet syns jeg lyver, uavgjort eller seier til RBK hadde vært riktig i denne kampen.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært kjempefan av Morten som goalgetter. Tror dette blir en kjempesesong med Rade og Morten :D

EDIT: Er det bare meg, eller møter vi lag på helt andre nivå i år i oppkjøringen, enn tidligere år?

EDIT 2: Hva faen skjedde nå. Er vi elendige bakover, eller hva er det?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Vel, CSKA Moskva var vel ikke veldiig langt unna å gå videre ifra Champions League gruppespillet så det er et MEGET godt lag. AIK vant jo The Double i Sverige i fjor og er nok et bra lag det også. Odense burde vi vel være et par hakk bedre enn men

Lenke til kommentar
Vel, CSKA Moskva var vel ikke veldiig langt unna å gå videre ifra Champions League gruppespillet så det er et MEGET godt lag. AIK vant jo The Double i Sverige i fjor og er nok et bra lag det også. Odense burde vi vel være et par hakk bedre enn men

Denne kampen viser bare et RBK utenfor sesong, nye spillere og en stykke igjen til toppform, et RBK som er samspilt midt i sesongen er definitivt på høyde med det CSKA presterte i første omgang.

Det glipper bakover, rett å slett en del unødvendige mål i denne kampen. Dog så henger jeg ikke med hodet, det er en treningskamp mot en meget god motstander og forventet ikke seier i denne kampen.

Mot AIK så var RBK det beste laget totalt sett.

Mot OB så var forsvaret igjen problemet, dog RBK var det beste laget på banen totalt sett, bare ikke effektive nok.

Så neste kamp har jeg virkelig tro på seier, da kommer RBK til å gi 100%

Den store oppkjøringen og testene kommer på La Manga.

For å være den 3dje kampen i år så er jeg egentlig ganske fornøyd med fremgangen.

Lenke til kommentar
Joda, det er jo bare en treningskamp. Og CSKA Moskva tok den vel litt mer seriøst siden de skal spille Champions League om noen uker. Pluss at de allerede ligger noen hakk over RBK.

Akkurat, samt så har vi flere spillere som kommer fra skader som trenger å spilles inn.

Tror med en Wangberg i midtforsvaret så hadde det blitt en annen resultat pr i dag.

Samt så spiller vi for øyeblikket uten Annan, han er jo en av de viktigste defansive brikkene RBK har.

De bør definitivt jobbe med forsvaret fremover, offansivt ser det foreløpig ganske bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...