Armageddon Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Spennende startoppstilling. Lurer på om vi kommer til å se noe lignende etter sesongstart. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Spennende startoppstilling. Lurer på om vi kommer til å se noe lignende etter sesongstart. De har spilt en solid første omgang, savner litt mer kvalitet i passningspillet på den offansive midtbanedelen. Meget bra forsvarsspill av Wangberg og ellers bra defansivt (kjennetegn fra i fjor). Syns det offansive biten har blitt hakke bedre, hadde ikke vært rart om det hadde stått 3-0 til RBK. Moldsked bør lære seg offside, mulig han er litt rusten enda? Tror han kan bli meget bra sammen med Prica eller Steffen. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Skjelbred.... fortsatt samme skuffende angrepsfotball, hadde han bare kunnet fått de passningene rett... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 1-1 ble det til slutt, ok resultat ettersom RBK stilte så å si med andre laget sitt i hele andre omgang. Skal si dette er meget godkjent start på sesongen med tanke på hvilke spillere vi hadde tilgjengelig i dag. Meget positivt å se Wangberg i dag, desidert RBK`s beste mann på banen i dag. Bakenga fikk et par gode muligheter, men mangler kanskje litt på avslutningene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Jönsson blir trener i RBK fra 2011. Det blir da en midlertidig trener i RBK etter Hamrén slutter og frem til da, så da blir det nok Eggen. Les her Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det stemmer hvertfall med det jeg hørte på kamp i dag. Så får vi nå se hvem som blir trener frem til 2011. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er bare et muntlig ja det står i linken. Så kilden er nok ikke knall sikker. Dog virker det på Jönsson som at han ikke skal fortsette i Stabæk i det intervjuet. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 For å utdype det jeg hørte; det ble sagt at det var Jönsson man skulle gå for som trener. Og jeg har samme følelsen som deg Dalglish. Hadde han villet fortsette som trener i Stabæk hadde han nok allerede hatt ny kontrakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jönsson blir Rbk-trener i 2011. Wo freaken ho. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Jönsson blir Rbk-trener i 2011. Wo freaken ho. Jeg ser du leser hva vi snakker om. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 http://www.adressa.no/tv/?id=12997 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vet noen om Copa del Sol blir tilgjengelig på stream? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vet noen om Copa del Sol blir tilgjengelig på stream? Tror TV2 har det som betaltstream... muligens VG? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 STORT TAP og miste Sapara Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 STORT TAP og miste Sapara Stort og stort, er vel ikke noe annet en forventet. Må jo få noe igjen får han. Vi har fått tilbake Winsnes og mange lovende unge spillere på gang, så tror nok dette går meget bra. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 STORT TAP og miste Sapara Alternativet var å miste han gratis etter sesongen. Ikke så veldig stort tap, spør du meg. Vi har Winsnes nå. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Alternativet var å miste han gratis etter sesongen. Ikke så veldig stort tap, spør du meg. Vi har Winsnes nå. Enig. Vi kommer til å få en meget god midtbane også i år. Det eneste jeg kommer til å savne, er dødball-foten hans. Den har satt inn noen virkelig pene mål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 1-1 mellom Odense og RBK til pause. Rosenborgs målscorer var Moldskred. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 En relativt god førsteomgang, syns dog midtbanespillet er litt slapt defensivt. Offensivt ser jeg mye bra kombinasjoner og tendenser Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Vel, to kjappe mål til Odense. Et selvmål av Nordvik, og et genialt innlegg ifra Espen Ruud som treffer på pannebrasken til en inni der. Litt slapt forsvarsspill på begge måla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå