DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Har vi hentet han da? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Så jævlig frekt av RBK og stjele Jan Jönsson. Kan dere ikke la noen andre lag ha noe som er bedre enn dere? Så jævlig kvalmt det kommer til å bli hvis han blir trener for RBK. PHØY! kilde? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kan noen fortelle meg hva egentlig Rosenborg har gjort galt i Eggen-saken? Skal man være garantert jobb fordi man har x antall år ansinitet i klubben? Når jeg leser på Adressa nå, så blir jo klubben omtrent halshogget. RBK sa jo at Eggen var en mulig kandidat. Sist jeg sjekket, så betyr ikke det at han har fått jobben... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Ser ikke hva de har gjort galt jeg heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Eggen skal ikke få automatisk jobben bare fordi han er Eggen, det lønner seg ikke for Rbk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Så jævlig frekt av RBK og stjele Jan Jönsson. Kan dere ikke la noen andre lag ha noe som er bedre enn dere? Så jævlig kvalmt det kommer til å bli hvis han blir trener for RBK. PHØY! Jepp,brakka har kidnappet Jan, og tvangsforer han sodd inntil han vil trene laget. Skjerp deg unge dame. edit: dobble post,by default. Endret 16. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Janne har vel vært ganske klar i sin sak at han kommer til å bli i Stabæk. Han har ikke vært aktuell siden lenge før jul. Når det gjelder Adressa er de nok en gang veldig ensidig i sin sak. Liten tvil om at avisen hadde forhåpninger om et comeback. Tålmodighet er viktig i en slik sak. Lenge til sesongstart enda, og regner med Hamrèn fortsetter med arbeidet sitt helt til han flytter til Sverige. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jönsson er aktuell så lenge han ikke har en klubb å trene etter 2010 slik som det er nå. Om det er han vi vil ha får vi han ikke før 2011 uansett. Men det skal sies at hvis man hadde siktet seg innpå Jönsson så tror jeg det hadde vært en midlertidlig trener på plass allerede. Håper dette er tegn på at de har noen kandidater de jobber med. Kan noen fortelle meg hva egentlig Rosenborg har gjort galt i Eggen-saken? Skal man være garantert jobb fordi man har x antall år ansinitet i klubben? Når jeg leser på Adressa nå, så blir jo klubben omtrent halshogget. RBK sa jo at Eggen var en mulig kandidat. Sist jeg sjekket, så betyr ikke det at han har fått jobben... Adressa har den holdningen at alt var bedre i gamle dager, spesielt Kroksæther har den oppfatningen. Derfor vinkler de hele saken negativt og graver opp mange fra "gammel dagan" sånn at de får underbygget synet sitt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Enig i at Eggen ikke bør spasere inn i trenerrollen bare pga hvem han er, men jeg må si jeg spyr hvis han nå drar til VIF. Klarer ikke å se det for meg, og håper inderlig ikke det skjer. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Eggen er hjertelig velkommen som assistenttrener i Brann Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Eggen er hjertelig velkommen som assistenttrener i Brann Det er som Ashley Cole-sagaen pluss Tony Adams som kysser Spurs-emblemet. Det er utenkelig, og hvis det skjer er det et sant mareritt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Da tar jeg livet mitt tror jeg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror Eggen er såpass trofast at han ikke går å ødelegger det strålende ryktet som han har. Han er for gammel for sånt. Men han hjelper jo alle klubbene i Norge med foredragene sine. Både Brann og VIF har hentet kunnskap derfra. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg mener faktisk det var feil å ikke ansette Eggen. Jeg tror han kunne klart å heve nivået ennå et hakk, med hans fantastiske fotball hode. Alderen er ingen problem, og fotball filosofien hans er på langt nær gått ut. For å sammenligne med en annen veteran, vil jeg påstå han er en bedre trener enn Drillo. Den offensive innstilling til Eggen ville gjort underverker i Europa. Blir bare spekulasjoner, men jeg tror han ville blitt en "hit". Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det tror jeg og, skjønner virkelig ikke hvorfor de ikke ansetter Eggen, de bør være på god vei til å signere en ny trener for å ikke godta Eggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sikkert fordi at styret har(for en eller annen merkelig grunn) troen på Martin Andresen. Liker svært dårlig norske klubber's bruk og kast-system med tanke på trenere. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror Eggen er såpass trofast at han ikke går å ødelegger det strålende ryktet som han har. Han er for gammel for sånt. Men han hjelper jo alle klubbene i Norge med foredragene sine. Både Brann og VIF har hentet kunnskap derfra. Mener du helt seriøst at det er feil av Eggen å holde foredrag for de andre norske klubbene? Jeg nekter å tro at grunnen til at Eggen ikke fikk jobben var at han bare kunne garantere to år, istedenfor tre som RBK ville ha. Med litt prat, så hadde de fått Eggen til å skrive under på en treårs-avtale. Med unntak av Jöhnsson, kan jeg ikke se noen aktuelle kandidater som kunne gjort det like bra som Eggen. Nei, han burde ikke få jobben kun pga sitt navn. Men han har jo en fantastisk CV og når man ansetter Eggen VET man hva man får. All ære til deg Nils Arne, og takk for alt du har gjort for Rosenborg, Trøndelag og Norge. Synd at dagens styre er for trangsynt og pinglete til å si "ja takk" til en ny periode med fantastiske resultater i ut- og innland. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Alt som kan gjøres for å løfte de andre klubbene i Norge er bra. Å øke konkurransen her til lands er en vinn-vinn-situasjon for alle, også RBK. Sagberg: Jeg tror ikke Armageddon mener det er feil av Eggen å dele sin kunnskap med andre klubber. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Rosenborg har brukt 7år på å bygge seg opp etter "kollapsen" som skjedde etter Eggens avgang. Rosenborg har også brukt en god del tid på å lage en ny langsiktig strategi. Skal styret kaste alt dete på bålet pga at Eggen vil trene RBK i 2år? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror Eggen er såpass trofast at han ikke går å ødelegger det strålende ryktet som han har. Han er for gammel for sånt. Men han hjelper jo alle klubbene i Norge med foredragene sine. Både Brann og VIF har hentet kunnskap derfra. Mener du helt seriøst at det er feil av Eggen å holde foredrag for de andre norske klubbene? Hvor du tok det fra ser jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå