MartinF Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Men kjenner jeg Brakka rett så sier dem ja til det første og beste når budet først kommer etter VM, så vi ender sikkert opp med mye mindre enn vi kunne fått... Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da kjenner du ikke brakka. De sa lenge nei til Tetteys overgang, har sagt nei til mange som ville ha Skjelbred og de sa nei lenge til Fulham ang Stoor før de var fornøyde. De er de seneste eksemplene, og det er sikkert mange flere som jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Annan kommer nok til å gå for en sum alà Carew om han gjør et bra VM. Og, Annan trenger ikke å gjøre det så værst sammen med Essien på GHana. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da kjenner du ikke brakka.De sa lenge nei til Tetteys overgang, har sagt nei til mange som ville ha Skjelbred og de sa nei lenge til Fulham ang Stoor før de var fornøyde. De er de seneste eksemplene, og det er sikkert mange flere som jeg ikke kommer på i farten. Hamrén var også veldig ivrig på å beholde Tettey og det var i hovedsak grunnen til at det drøyde litt for hans del. Men ja, tror vi er blitt bedre på å få det vi skal/bør han for spillerne våre. Dog finnes det unntak, Konan f.eks. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Tettey ble solgt fordi vi ikke kom til Europa. Det dekket det vi tapte på inntekter. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tettey ble solgt fordi vi ikke kom til Europa. Det dekket det vi tapte på inntekter. Hvilket Europatap? Etter det jeg vet så budsjetterer ikke RBK med utenlandsinntekter... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Tettey ble solgt fordi vi ikke kom til Europa. Det dekket det vi tapte på inntekter. Hvilket Europatap? Etter det jeg vet så budsjetterer ikke RBK med utenlandsinntekter... Du har fortrengt Qarabagh ja? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 At han har fortrengt Qarabagh betyr likevel ikke at RBK har budsjettert med inntekter fra EL. Var budsjettert med 22 mill ( sånn ca) i spillersalg og da måtte det nødvendigvis bli slik at Tettey gikk. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Du har fortrengt Qarabagh ja? Har vel ingenting å si for hvordan RBK budsjetterer FØR sesongen starter Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Rosenborg budsjetterte bare med 200 000 fra UEFA i 2009. Mot en 15 mill ++ i 2008. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 RBK hadde ikke trengt å selge Tettey om de kom til Europa for da hadde de fått de pengene gjennom turneringen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jo, om de skulle minke det budsjetterte underskuddet, så var salgsinntekter veldig viktig. Uten salg av Tettey, og med 10-15 mill fra UEFA hadde underskuddet for 2009 vært enda større enn det faktisk ble. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Men så kjøpte vi jo noen spillere og. Det var vel aldri slik at det var noe stor fare for at det skulle gå til helvette, i og med vi har kjøpt 3 spillere allerede etter forrige sesong. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Moldskred er nå offisielt klar for RBK. 3 års kontrakt på ca 2,5 mill i året. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Som Mini sa det så fint: En helt ok signering. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Den dagen jeg brydde meg om hva Mini hadde å si er long gone er jeg redd. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Den dagen jeg brydde meg om hva Mini hadde å si er long gone er jeg redd. Cry. Mitt poeng var at jeg er enig i den kommentaren. Han er ikke spesielt målfarlig til spiss å være og snart 30 år, men han er ganske kjapp, god til å time løp i bakrom og kanskje viktigst: Han er norsk. Spørsmålet er hvor han skal bli brukt. Kunne fungert bra som spissmakker sammen med Prica? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Den dagen jeg brydde meg om hva Mini hadde å si er long gone er jeg redd. Cry. Mitt poeng var at jeg er enig i den kommentaren. Han er ikke spesielt målfarlig til spiss å være og snart 30 år, men han er ganske kjapp, god til å time løp i bakrom og kanskje viktigst: Han er norsk. Spørsmålet er hvor han skal bli brukt. Kunne fungert bra som spissmakker sammen med Prica? Problemet er jo det samme som med Olsen, også en rask spiller og god på løp. Hjelper jo NADA for et Rosenborg lag som 99% av tiden spiller mot lag som går for pur defansivt i alle kampene. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det vi trenger er en svær skummel mann som kan løpe foran spiss og skremme vekk forsvarere. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Bare bruke lago som spiss det Han er skummel og han er en hard mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå