Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at vi taper med 4 mål for Tampere hjemme.

 

Tror dette blir den letteste CL-gruppa av lag vi ikke har møtt tidligere. Håper på den:

 

Liverpool

Valencia

CSKA Moskva

Rosenborg

9290125[/snapback]

Den letteste gruppa ja. :roll: Hadde vært morsomt om RBK kom i gruppe med Liverpool.

9290143[/snapback]

 

Ja Rosenborg vant jo forrige gang de møttes om jeg ikke husker feil. 2-0 og ble spilt på Ullevåll, men man må jo ta med at det var en treningskamp og Liverpool kunne sikkert spilt bedre.

 

Men HATER folk som ska på Lerkendal med en gang det er CL. De er knapt/ikke på Lerkendal resten av sesongen men når det er CL, ja da skal de på kamp. De prøver også å selge de to resterende billettene (system for billetter i CL) når de har vært på den kampen med det engelske eller første seedete laget. OG toppen av kransekaken er at det går med bortelaget sin drakt og ikke er på bortetribunen.

HUFF og HUFF

 

Selv har jeg aldri vært på CL kamper, men kun TP-, kvalik-, cup-, RL- og trenings-kamper, rundt 7-10 kamper i sesongen. Håper de klarer det mot Tampere, og da skal jeg på Lerkendal og syng mæ hæs for Rosenborg.

 

 

Her er historie fra kjernenforumet:

Ei jente som for første gang skulle STÅ på kjernenfeltet. Av og til kan det være litt vanskelig å høre hva de andre synger, og dermed sang hun dette: Å kom igjen å sug en hest for Rosenborg. Det riktige skulle være: å kom igjen å syng dæ hæs for Rosenborg.

En annen gang var det brodern som ikke hørte riktig og trudde folk sang: vasaloppet istedenfor: la oss no håppe. :!:

 

 

 

Sikkert noen leifer der

Lenke til kommentar
Men HATER folk som ska på Lerkendal med en gang det er CL. De er knapt/ikke på Lerkendal resten av sesongen men når det er CL, ja da skal de på kamp. De prøver også å selge de to resterende billettene (system for billetter i CL) når de har vært på den kampen med det engelske eller første seedete laget. OG toppen av kransekaken er at det går med bortelaget sin drakt og ikke er på bortetribunen.

HUFF og HUFF

9314709[/snapback]

Sier meg enig der. Det er så ufattelig irriterende! :mad:

Lenke til kommentar
Om jeg ønsker å se favorittlaget mitt fra england spille, så ønsker jeg å se de spille. Ergo skaffer jeg meg billett, og vil evt selge de 2 andre. Med mindre billetten er på kjernens tribune så har jeg da evt uniteddrakt på meg? Hovedtribunen er ikke en hjemmetribune ;).

9315203[/snapback]

Det jeg ikke klarer å forstå er hvordan kjærligheten til en utenlandsk klubb kan komme foran kjærligheten til klubben fra hjemstedet??

Dette er for meg ubegripelig.....

Lenke til kommentar

Jeg har null og niks til overs for rosenborg. Som de fleste vet holder jeg med brann. Kommer united til lerkendal så ignorerer jeg rbk, jeg skal se united :).

 

Så, ingen interessekonflikt der nei.

 

Hadde united møtt brann, så hadde jeg sunget og heid på brann. Så akkurat DEN biten er jeg enig i :). Ditt norske lag foran et evt engelsk lag.

Lenke til kommentar
Jeg har null og niks til overs for rosenborg. Som de fleste vet holder jeg med brann. Kommer united til lerkendal så ignorerer jeg rbk, jeg skal se united :).

 

Så, ingen interessekonflikt der nei.

 

Hadde united møtt brann, så hadde jeg sunget og heid på brann. Så akkurat DEN biten er jeg enig i :). Ditt norske lag foran et evt engelsk lag.

9315375[/snapback]

Hehe ja det er jo det som er poenget mitt også :)

Selv er jeg RBK og Man city supporter..... I den rekkefølgen :)

Selv om muligheten er til stede for at Man city kommer til Europa-cup til neste år, så er det veldig sjelden de er der..... Møter Rbk noengang city.... Er det i hvertfall ingen tvil om at jeg ikler meg svart og hvitt :) Rbk er jo tross alt laget fra hjem-distriktet mitt :)

 

Edit: Brann er forresten det laget jeg elsker mest å hate...

Tett fulgt av Man Utd og Arsenal.

Endret av Jaytee71
Lenke til kommentar
Om jeg ønsker å se favorittlaget mitt fra england spille, så ønsker jeg å se de spille. Ergo skaffer jeg meg billett, og vil evt selge de 2 andre. Med mindre billetten er på kjernens tribune så har jeg da evt uniteddrakt på meg? Hovedtribunen er ikke en hjemmetribune ;).

9315203[/snapback]

 

Ja forstår at du vil se United spille f eks. Men da synes jeg du skal holde deg på tribunen for bortesupporterne og ikke på de andre tribunene.

Det er jo en grunn for at man har bortefelt og hvis det er stor interesse får det, får også bortesupporterne større felt og da skal det ikke være en grunn til at man skal sitte på de andre tribunene fordi det er vanskelig å få kjøpt billett.

Da får jo man også kun en billett.

 

Misliker strekt folk på resten av tribunen med bortedrakt. :no:

 

edit: 1963... 1963... lenge sia, lenge sia, 1963

Sørren at vi tapte på Stadion, HELT ufortjent ;)

Endret av 1r9b1k7
Lenke til kommentar
Men HATER folk som ska på Lerkendal med en gang det er CL. De er knapt/ikke på Lerkendal resten av sesongen men når det er CL, ja da skal de på kamp. De prøver også å selge de to resterende billettene (system for billetter i CL) når de har vært på den kampen med det engelske eller første seedete laget. OG toppen av kransekaken er at det går med bortelaget sin drakt og ikke er på bortetribunen.

HUFF og HUFF

9314709[/snapback]

 

Men er ikke så lett å komme seg til lerkendal når man bor på østlandet, og går på skole.. Da kan man ikke dra opp til trondheim på alle cl-kampene, og blir derfor nødt til å selge de to billettene man ikke bruker...

Lenke til kommentar
Om jeg ønsker å se favorittlaget mitt fra england spille, så ønsker jeg å se de spille. Ergo skaffer jeg meg billett, og vil evt selge de 2 andre. Med mindre billetten er på kjernens tribune så har jeg da evt uniteddrakt på meg? Hovedtribunen er ikke en hjemmetribune ;).

9315203[/snapback]

Du kan jo prøve å ikle deg Rosenborg-drakt på hovedtribunen på Old Trafford.

Lenke til kommentar
Ethvert norskt lag stiller jeg høyere enn mitt kjære Chelsea. Å ha et slik forhold til en klubb fra et land man nesten aldri har vært er for meg uforståelig.

 

Norske klubber i europacup bør blir støttet av samtlige nordmenn, uansett hvem de skulle finne på å møte.

9331048[/snapback]

*Applauderer høyt for den* :)

Lenke til kommentar
Norske klubber i europacup bør blir støttet av samtlige nordmenn, uansett hvem de skulle finne på å møte.

9331048[/snapback]

 

Hmm, er det veldig galt av meg å håpe på at RBK taper hver kamp i Europa? Om Brann rykker ut mot Suduva neste kamp, så skratter nok hele fotball-Norge untagen Bergen selvfølgelig. Når LSK tapte mot det laget fra Luxemburg, holdt jeg på å le meg ihjel. Men igjen - den kampen var komisk i seg selv.

 

But you get my point. ;)

Lenke til kommentar
Norske klubber i europacup bør blir støttet av samtlige nordmenn, uansett hvem de skulle finne på å møte.

9331048[/snapback]

Hoh-hoh. Jada vi elsker dere, men kun i CL :p

 

De fleste andre norske lags supportere ønsker dere all mulig ulykke, europa eller ei. Hadde LSK vært det norske laget med suksess i europa så hadde dere ønsket dem all mulig ulykke. Det er bare sånn det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...