perpetrus382 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Håper vi får Moldskred, men usikker på hvordan han kommer til å gjøre det. Olsen har jo ikke vært noen "hit" akkurat. Ikke en flopp heller, men... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Olsen hadde blitt en hit om han hadde fått litt avslutningstrening. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er jo ikke uvanlig at spillere trenger en sesong på å finne seg til rette, hvertfall når det gjelder de yngre spillerne. Er glad Prica fant seg til rette så kjapt han gjorde, ellers hadde vi sannsynligvis ikke vært der vi er nå. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er sant DJ. Det kunne han virkelig trengt, får håpe han bruker vinteren godt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror det kommer av at han kjente Hamrén fra før og visste litt av spillestilen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Enige om Moldskred Rosenborg og Tromsø er enige om en overgang for Morten Moldskred, men den personlige avtalen gjenstår. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg vet ikke om jeg deler optimismen din DJ. Men hvis man benker Ivers, flytter Ciljan inn i midten og lar Moldskred få høyrekanten så kanskje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Vi har jo ingen høyrekant, så hvorfor skulle ikke Moldskred få spille der? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Sappi kan fort forsvinne vett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Går jo an å variere lagoppstilling. Godt å ha alternativ uannsett, Per kan brukes til så mangt anywho. (Ivers også) Sapara forsvinner etter VM. Bet on it. Endret 7. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sappi kan fort forsvinne vett. Winsnes? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Sant det, men han er faen meg bra backup! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Vi har vel egentlig for mye folk Men en ideell løsning er at Demidov forblir på stopperplass og konkurrerer og roterer med Lago/Stadsgaard, Winsnes, Sapara og Annan roterer på midten og at vi benker Ivers. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Annan forsvinner iallefall etter VM. Det garranterer jeg. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Annan forsvinner iallefall etter VM. Det garranterer jeg. Har han lang kontrakt? Hvis han har det, vil vi jo få en del cash for han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Får en del penger for han ja og han har vel en greit lang kontrakt enda. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skulle tro vi får en god slant for han ja. Kan vise seg å bli en av de beste investeringene på lenge. Tipper han havner til en større engelsk klubb, som f.eks Chelsea. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Start har vell en videresalgsklausul også, så de kommer også til å tjene fett på det. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Start har vell en videresalgsklausul også, så de kommer også til å tjene fett på det. Uansett penger rett inn i kassa til Norsk fotball.... RBK kommer til å tjene mest på et salg der uansett om Annan slår til i VM og blir skikkelig stor der så kan jeg se for meg at han selges for mye penger.. og da snakker jeg over 50mill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå