Samcki Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Som sagt er det kun ting jeg har hørt. Flere som har møtt han på byen og flere som har møtt han flere ganger og de sier han er litt tard til tider. Mulig det Men med litt alkohol i blodet så kan de fleste være litt tard hehe Liker han som fotball spiller i allefall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Per drikker vel ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Per drikker som faen. Det var Tettey som var avholds. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Per er super cocky, og han er iallefall ikke avholds. Har møtt han på byen flere ganger. Og edru er han som regel ikke .) Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har har vel lært av Ivers tenker jeg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Per spiller med hjerte på utsiden av drakta, så hvordan han er på fritiden har lite å si for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sanne ord. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hadde vært helt forjævlig. Tror ikke Eggen i dag hadde vunnet Tippeligaen, og derfor smått ødlagt hans legende. Jr kunne jeg ha tenkt meg. Nei til Eggen og Sollied. Jeg klarer ikke Sollied, mens Eggen tror jeg er blitt for gammel for dette gamet. Tror ikke han vil klare å vinne Tippeligaen igjen. Synes Eggen kan holde seg hjemme. Han kan gjøre det bra, men vil ikke at han skal ødelegge ryktet sitt med en middels sesong. Tror og håper Sollied. Her snakker vi om en mann som skapte det beste laget Skandinavia noen gang har sett. Vi snakker om mannen som har vunnet serien 13 ganger med RBK. Senest i 2002, og etter det så har han fremdels vært i RBK-miljøet og hatt ulike speiderjobber o.l. Flere var skeptiske til Drillo også, han gjør det bra. Hvorfor er Nils Arne for gammel? Hvorfor er det forjævlig hvis vi kunne fått norges desidert beste klubbtrener gjennom tidene? Som Semb sier: Brenner Eggen for dette, kommer han til å gjøre en fantastisk jobb! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Per spiller med hjerte på utsiden av drakta, så hvordan han er på fritiden har lite å si for min del. +1 Nå er jeg dog veldig spent om Statsgaard blir med i troppen til Danmark, all erfaring fra VM tror jeg gagner RBK til de grader. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som kjenner til Troels Bech? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Aldri hørt om. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 I grunn et kjent navn i Sverige og Danmark, har gjort mye bra med lite. Dog usikker på om han er rett man for RBK, tror RBK eventyret blir for stort for denne mannen... men dog kjenner jeg ikke han som trener godt nok. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=596656 Hmm, jeg vet ikke helt om jeg liker det jeg. Er fortsatt usikker på Eggen som trener i dagens fotball. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vet ikke helt sjæl, men tror kanskje jeg er enig i Semb. Har iaff troa, ser ikke noe grunn til at Eggen ikke kan trene, når Drillo kan det. Resultatet får være en annen sak. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid. Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha. Enig! Helt klart stort potensiale i gutten. Hvis ikke RBK gir det han vil ha, så finnes det flust av andre klubber som gjør det! Om de er i Norge eller England vet jeg ikke noe om, men gamleklubben hans rykket jo opp i år, så kanskje de er interesert Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid. Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha. Enig! Helt klart stort potensiale i gutten. Hvis ikke RBK gir det han vil ha, så finnes det flust av andre klubber som gjør det! Om de er i Norge eller England vet jeg ikke noe om, men gamleklubben hans rykket jo opp i år, så kanskje de er interesert Gamleklubben... ja der røk 2årsbudsjett for den klubben om de signerer han Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid. Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha. Enig! Helt klart stort potensiale i gutten. Hvis ikke RBK gir det han vil ha, så finnes det flust av andre klubber som gjør det! Om de er i Norge eller England vet jeg ikke noe om, men gamleklubben hans rykket jo opp i år, så kanskje de er interesert Tror du virkelig Hønefoss har råd til å gi en spiller 5 mill i året? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=596656 Hmm, jeg vet ikke helt om jeg liker det jeg. Er fortsatt usikker på Eggen som trener i dagens fotball. Deler din skeptisme, men går nok bra. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Godt nyttår. Tør vi håpe på at Moldskred kommer til RBK denne gangen? Tror han vil tilføre angrepet mye godt, men lurer på hvor mye spilletid han vil få. Ser for meg at han vil få en lignende sesong som det Trond Olsen hadde i fjor. 5 millioner er ikke så veldig høy pris heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Ikke mer enn 5 mill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå