DJ_Dark Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Femidov Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Sett han på benken til han kommer på bedre tanker. EDIT; når det er sagt så skal det ikke forundre meg om det er agenten hans som står bak hele greia. Kan da ikke ha så mye å si for Demidov om han tjener 1,7 eller 2,5 millioner. Det er mye penger for en 23-åring uansett hvordan du vrir og vender på det. Endret 26. november 2009 av Bagh Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 EDIT; når det er sagt så skal det ikke forundre meg om det er agenten hans som står bak hele greia. Kan da ikke ha så mye å si for Demidov om han tjener 1,7 eller 2,5 millioner. Det er mye penger for en 23-åring uansett hvordan du vrir og vender på det. Hvertfall for mye for Demidov... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Per hadde jo inntekt på 5 mill i fjor da. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ja, og det er så latterlig at jeg kan ikke få sagt det.. meeeen jeg vet jo at det internasjonale markedet også har sine fingre med i spillet.. og da blir det dessverre slik. En som er ung student og spiller ball tjener mer i måneden enn hva en master-ingeniør tjener i året. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid. Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg ble faktisk greit overrasket selv da jeg så det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid. Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha. Demidov er en typisk TV-spiller, de fleste inngrepnene han gjør bærer ekstremt preg av overspill. Han er en god spiller ja, men han gjør altfor mange småfeil til å være altfor kravstor i forhandlingene. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eggen comeback.... ja hva tror dere om det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hadde vært helt forjævlig. Tror ikke Eggen i dag hadde vunnet Tippeligaen, og derfor smått ødlagt hans legende. Jr kunne jeg ha tenkt meg. Endret 3. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nei til Eggen og Sollied. Jeg klarer ikke Sollied, mens Eggen tror jeg er blitt for gammel for dette gamet. Tror ikke han vil klare å vinne Tippeligaen igjen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Synes Eggen kan holde seg hjemme. Han kan gjøre det bra, men vil ikke at han skal ødelegge ryktet sitt med en middels sesong. Tror og håper Sollied. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Fy faen. Jeg er hjemme i 3 måneder fra midten av mai til midten av august og det er fattige 3 fuckings kamper i Oslo-området i løpet av den tiden. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hønefoss som 16. mai kamp. Da er det bare å drikke seg bæle dritings. Kampen blir vel mer underholdende slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 En fuckings drittsekk slo Per i går natt. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=590453 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Dette skjer nesten hver utekveld i Trondheim. Er en del blind/alkoholisert vold ute å går på kveldinga. Tipper Skjeldbred var et tilfeldig offer. Er vel ingen som kan ha noe imot han. edit: Ehm, kanskje ikke. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article156985.ece Endret 4. desember 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Etter hva jeg har hørt er Per skikkelig cocky, så det forundrer meg ikke. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Etter hva jeg har hørt er Per skikkelig cocky, så det forundrer meg ikke. Vel da har du ikke møtt han i person.... Det jeg har opplevd så virker han som en velbalansert og dønn ærlig person. Men kanskje andre har en annen oppfatning? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Som sagt er det kun ting jeg har hørt. Flere som har møtt han på byen og flere som har møtt han flere ganger og de sier han er litt tard til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå