Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett han på benken til han kommer på bedre tanker.

EDIT; når det er sagt så skal det ikke forundre meg om det er agenten hans som står bak hele greia. Kan da ikke ha så mye å si for Demidov om han tjener 1,7 eller 2,5 millioner. Det er mye penger for en 23-åring uansett hvordan du vrir og vender på det.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar
EDIT; når det er sagt så skal det ikke forundre meg om det er agenten hans som står bak hele greia. Kan da ikke ha så mye å si for Demidov om han tjener 1,7 eller 2,5 millioner. Det er mye penger for en 23-åring uansett hvordan du vrir og vender på det.

Hvertfall for mye for Demidov...

Lenke til kommentar

Ja, og det er så latterlig at jeg kan ikke få sagt det.. meeeen jeg vet jo at det internasjonale markedet også har sine fingre med i spillet.. og da blir det dessverre slik.

En som er ung student og spiller ball tjener mer i måneden enn hva en master-ingeniør tjener i året.

Lenke til kommentar

Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid.

Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha.

Lenke til kommentar
Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid.

Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha.

Demidov er en typisk TV-spiller, de fleste inngrepnene han gjør bærer ekstremt preg av overspill. Han er en god spiller ja, men han gjør altfor mange småfeil til å være altfor kravstor i forhandlingene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde vært helt forjævlig. Tror ikke Eggen i dag hadde vunnet Tippeligaen, og derfor smått ødlagt hans legende.

Jr kunne jeg ha tenkt meg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...