Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sannynligheten at Jönsson går fra Stabæk til Rbk er så lav at jeg kan limbo under den.

Stabæk kommer ikke til å tillate det,og vil ikke at vi bruker så mye penger på gutten heller.

Åge vil jeg heller ikke ha, det blir gull me'n, men fy så traust spill det blir.

Lenke til kommentar
Sannynligheten at Jönsson går fra Stabæk til Rbk er så lav at jeg kan limbo under den.

Stabæk kommer ikke til å tillate det,og vil ikke at vi bruker så mye penger på gutten heller.

Åge vil jeg heller ikke ha, det blir gull me'n, men fy så traust spill det blir.

?

Les den setningen en gang til :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

quote]

?

Ja, les den en gang til.

Kunne sikkert lurt inn en for før ordet at, men skal være lett å forstå den setningen(om man ikke er dum da.)

Kan jo rephrase litt: Sjansen er lav.

PS: du vet hva limbo tilsier sant?

PSS: Jeg er flink til limbo. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

quote]

?

Ja, les den en gang til.

Kunne sikkert lurt inn en for før ordet at, men skal være lett å forstå den setningen(om man ikke er dum da.)

Kan jo rephrase litt: Sjansen er lav.

PS: du vet hva limbo tilsier sant?

PSS: Jeg er flink til limbo. :p

Problemet er jo at uansett om sjansen hadde vært høyere så hadde du fortsatt kunne danse limbo under... så det at du kan kan danse limbo under beskriver ikke hvor lav sjansen er.

Hadde du sagt den er så lav at ikke en gang du kunne danse limbo under hadde det gitt mer mening gitt at vi visste du var veldig flink i limbo.

Lenke til kommentar
Syntes det er småfeigt om dere henter rivalens trener. Se til utlandet!

Er faktisk enig med deg i det.

Vil heller ha et sterkt Stabæk-lag vi kan knive om førsteplassen med neste sesong enn Jönsson som trener.

I tillegg vil det bety at hvis Stabæk igjen er medaljekandidat så er deler av norsk fotball på vei opp igjen, mtp. stabilitet.

Hareide - Nei

Sollied - NEI (han har heldigvis gjort seg selv passelig uaktuell)

Eventuelle andre middelmådige nordmenn -Nei

Vi må se utover igjen, slik vi gjorde da vi fant Hamrén og tegne avtaler som er lengre en 2,5 år. Skulle tro det var idioter som satt på brakka.

Lenke til kommentar
"Kvalmt" å se hvordan Hareide prøver å hinte seg inn på Rosenborg.... hadde vært fint om ha hadde skrevet under for Viking.

Hvis Hareide har lyst på jobben i RBK, tar han nok kontakt med styret/Hoftun og ikke "hinter" gjennom media. Jeg hadde ikke blitt sur/lei meg/irritert hvis Hareide hadde kommet, derimot tror jeg brakka fremdeles er rimelig forbannet på han enda, så kommer nok ikke til å skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...