Maynard James Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Deilig med winsnes tilbake i RBK. Klassespiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Kunne sett an noen yngre,men free is free. Kan godt tenke meg at vi kaprer en viss øra-væring( Kyrksæterøra)for en billig penge også. Endret 10. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kunne sett an noen yngre,men free is free. Kan godt tenke meg at vi kaprer en viss øra-væring( Kyrksæterøra)for en billig penge også. Mulig jeg er trøtt og teit nå, men hvem tenker du på? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Slo meg nå at Ardian Gashi er fra Øra Kommer ikke på noen andre i farta. Hvertfall ikke som spiller lenger. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har hvertfall ikke lyst på Gashi i RBK. Forren er heller ikke særlig aktuell. Molde vil nok kreve sitt for han, om de i hele tatt vil selge han til andre Tippeligaklubber. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Kommer Gashi til RBK skal jeg aldri dra på en kamp igjen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ikke jeg eller. Ufyselig type Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Du er jo aldri på kamp uansett da. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du er jo aldri på kamp uansett da. Er langt til Trondheim, men jeg prøver så ofte jeg kan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Du har vært på kamp en gang de siste tre åra og den gangen var det jeg som tok deg med. Jeg har selv dratt fra Asker tre ganger for å dra på kamp, du bor 2 timer unna. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har vært på 3 kamper de 3 siste åra En kamp hver sesong Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 En til og fra da. Jeg har vært på like mange som deg på Lerkendal i år som du har vært på 3 år og jeg bor 5 timer lenger unna. I tillegg har jeg vært på 6-7 bortekamper og. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ja, du var vel i Tromsø da dj? eller i osloområdet... Heia Winsnes btw, dette blir bra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Ja, du var vel i Tromsø da dj? eller i osloområdet... Heia Winsnes btw, dette blir bra. Studerer i Bodø nå, bor egentlig i Asker. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hva er det man har i Bodø, men ikke i Trondheim/Oslo? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Journalistikk? Er det i Oslo, men ikke Trondheim. Dog, i Oslo er kravet latterlig høyt. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Journalistikk? Er det i Oslo, men ikke Trondheim. Dog, i Oslo er kravet latterlig høyt. Ah, ok. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Synes Gashi er litt tøff jeg. Dønn ærlig da, noe som ikke alltid er like bra selvfølgelig. Men vi har jo ikke bruk for hverken han eller Forren. Skal vi gjøre forsterkninger må vi gjøre det i forrerste ledd. Et toppspiss som kan spille sammen med Prica eller Iversen. En som scorer ofte, Iversen er desverre ikke målkåt nok. Var i alle fall ikke det i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå