PSV Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Som en nøytal supporter så håper jeg egentlig dere ikke går til sluttspillet, så kan vi få litt gode kamper på tv. Men ellers så er det jo alltid hyggelig med norske lag i europa, skal vel få dratt meg ned på Lerkendan hvis det kommer noen store. 9287113[/snapback] Rosenborg - Real Madrid 2-0AC Milan - Rosenborg 1-2 Rosenborg - Juventus 1-1 (x3) Dortmund - Rosenborg 0-3 Rosenborg - Olympiakos 5-1 Rosenborg - Arsenal 1-1 Rosenborg - Warsava 4-0 Rosenborg - Galatasaray 3-0 Rosenborg - Celtic 2-0 Red Star Belgrade - Rosenborg 0-1 Rosenborg - Paris Saint Germain 3-1 Boavista - Rosenborg 0-3 Olympiakos - Rosenborg 1-3 Rosenborg - Helsingborg 6-1 Rosenborg - Inter Milan 2-2 Rosenborg - Steaua Bucaresti 3-2 Brøndby - Rosenborg 2-3 You said what? Har kost meg gjennom iallefall 14-15 av disse. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 I cup kan alt skje. Noen lag har en dårlig dag, mens andre har en god. Jeg gleder meg i alle fall, får satse på å skaffe seg CL billetter til Lerkendal da. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 gratulerer rosenborg med nesten ca CL gruppespill:) deilig, for 11 gang Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Var på Rosenborg - Arsenal på Lerkendal for 2 (?) år siden. Utrolig morsom kamp. Det er faktisk ikke bare og bare og slå RBK på hjemmebane altså, utrolig gode i CL. Heide på RBK den kampen, men om Liverpool skulle komme til Trondheim, da er jeg rød. Da SKAL jeg faen meg ha billett. Men tror Rosenborg kan gjøre det bra i år, kanskje ikke gå videre, men kanskje hevde seg litt mot de store lagene. Har jo vist seg dødelige effektive. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Selv om jeg er trønder så blir jeg rød om Liverpool kommer på besøk. Da må jeg prøve å få stå sammen med bortefansen Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Aah, det er deilig å være RBK-supporter nå!(imotsetning til lørdagen) Tror Vidar Davidsen har et poeng i at hvis Konè fortsetter i samme sporet som han gjør nå, så kommer det nok et bud som RBK kan få vanskeligheter med å takke nei til i fremtiden... Konè er rett og slett i fyr og flamme for tiden! Utrolig deilig er det å se på! Er også enig i det ErlendRU sier; Rosenborg har bevist tidligere at de er ingen pushover i CL, slik bitre norske fans av andre lag hevder. Særlig gjelder dette på hjemmebane. Nå krysser jeg bare fingrene for at vi ikke får samme kampdager som Liverpool, men er ikke alltid man får i pose å sekk... Men før det skal jeg på stadion og hylle heltene i 90 minutter med trampeklapp! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Huff, hvis Liverpool eller United kommer bør det være forbudt å komme med rødt skjerf for trøndere på Lerkendal! Her er de fire pottene. Lag fra samme land kan ikke havne i samme gruppe: Førsteseedet AC Milan FC Barcelona Liverpool/Toulouse (1-0) Inter Arsenal/Sparta (2-0) Real Madrid Chelsea Manchester United Andreseedet Valencia/Elfsborg (3-0) Lyon FC Porto Sevilla/AEK (2-0) PSV Eindhoven Roma Benfica/FCK (2-1) Ajax/Slavia (0-1) Tredjeseedet Werder Bremen/Dinamo Zagreb (2-1) Celtic/Spartak Moskva (1-1) Schalke 04 Stuttgart Steaua Bucuresti/BATE (2-2) CSKA Moskva Sporting Lisboa Lazio/Dinamo Bucuresti (1-1) Fjerdeseedet Olympique Marseille Glasgow Rangers/Creva Zvezda (1-0) Shakhtar Donetsk/Salzburg (0-1) Besiktas/Zürich (1-1) Olympiakos Anderlecht/Fenerbahce (0-1) Dinamo Kiev/Sarajevo (1-0) Tampere/Rosenborg (0-3) Antar her at favorittene vinner. Kan bli noen omrokkeringer hvis f.eks. FCK slår Benfica. Uansett blir RBK fjerdeseedet. Endret 16. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Deilig med Champions League! :!: Ser virkelig fram mot en innholdsrik 14 dagersperiode fotballmessig, med Ullevaaltur mot Argentina, Hatkamp mot Vålerengen, transportkamp mot finna, trekninga og tur til Drammen lørdag 1.september Mitt mål for hjemmekampen mot Tampere er seier, men om det skulle bli clean shot er det første gang RBK holder nullen over to kamper i siste kvalikrunde Til debatten om United og Liverpool osv: Hold de anglofile fingrene deres unna bilettene. Og da snakker jeg hvertfall om trøndere som ikke gidder å dra på kamper i Tippeligaen, men som plutselig blir intresert når Ronaldo, Rooney eller Gerrard kommer. Isåfall press dere sammen med de andre bortesupporterne og ikke ikle deg rødt. 20.000 Rødkledde er nemlig ikke så stas for de som faktisk holder med R-B-K. I 2004 var det faktisk noen som hadde biletter med Kjernen, som presterte å ikle seg Arsenal-trøye! Det værste var at vaktene ikke gjorde noe, men til slutt fikk de overtalt de til å dra seg vekk. Folk må være passe tjukke i huet når de gjør noe sånnt Endret 16. august 2007 av Troilonge Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan egentlig ikke skjønne logikken i at både Sevilla og Ajax er i samme seeding. Sevilla har vel knapt deltat i de siste 20 årene, mens Ajax har vært med i nesten hvert år. Skjønner ikke helt det! Hvertfall så ønsker jeg RBK lykke til i CL. Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sevilla skulle vært høyere seedet. To strake UEFA-cup titler. Har ikke noe å si hva som skjedde for 20 år siden. Poengene telles de siste 5 sesongene Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) I 2004 var det faktisk noen som hadde biletter med Kjernen, som presterte å ikle seg Arsenal-trøye! Det værste var at vaktene ikke gjorde noe, men til slutt fikk de overtalt de til å dra seg vekk. Folk må være passe tjukke i huet når de gjør noe sånnt 9296536[/snapback] Søskenbarnet mitt var en av dem, om jeg ikke husker feil Men Elfsborg i andreseedet? Men det skal mye til for at Elfsborg vinner 4-0 hjemme mot Valencia Endret 16. august 2007 av Pingun Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sevilla skulle vært høyere seedet. To strake UEFA-cup titler. Har ikke noe å si hva som skjedde for 20 år siden. Poengene telles de siste 5 sesongene 9296579[/snapback] Ok, viste ikke at UEFA cupen hadde et innspill på seedingen. Men teller den så er Sevilla helt klart i riktig seeding. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 I 2004 var det faktisk noen som hadde biletter med Kjernen, som presterte å ikle seg Arsenal-trøye! Det værste var at vaktene ikke gjorde noe, men til slutt fikk de overtalt de til å dra seg vekk. Folk må være passe tjukke i huet når de gjør noe sånnt 9296536[/snapback] Tror ikke vi får det problemet i år. Skal man stå med kjernen, så må man kjøpe billetter hos kjernen. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dere må da kødde...... Svikter dere virkelig RBK, om de skal opp i mot et av de virkelig store? Jeg kan ikke fatte og begripe at det går an.... det er jo da Rosenborg virkelig trenger deres fulle støtte, og så vil dere stille dere opp sammen med fansen for engelske høkkertlag?? Trodde virkelig vi trøndere står på barrikadene og er stolt av å være nettopp trøndere når det blåser som verst på toppene, men neeeeeidaaa!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vel jeg har større følelser for Liverpool enn for Rosenborg, simple as that. Da er det vel bedre at jeg står med bortesupporterne enn at jeg står i rødt midt blandt alle andre. Og ja jeg er regelmessig på Lerkendal, ikke bare når det er store lag fra CL. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 For å si det sånn da. Hadde Brann møtt Manu i en eller annen sammenheng, hadde jeg ikke dratt til Bergen for å heie på Norge. Skjønner Pool fans vil se Pool kamp, men jeg vil heller at bortetribunen fylles med ekte fulle britiske supportere istedet for halvhjertede nordmenn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Da får heller de halvhjertede nordmennene sitte på langsiden Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Skjønner hva du mener. Synes forøvrig langsidene er tamme nok som det er. Kanskje folk blir litt mer engasjerte i CL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 De var ikke akkurat så jævla engasjerte da jeg var der på RBK - Real Madrid for et par år siden heller da.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Adidas-tribunen er ihvertfall den beste av langsidene, de prøver ihvertfall litt mer enn Byggern hvor det konstant er lite stemning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå