Armageddon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja kom her og etter noen minutter. Hadde kanskje vært like greit uten. Uflaks at vi ligger under til pause. Angrepet til RBK har ikke imponert noe særlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Traoré har vært god i dag med unntak av en viss sjanse på så og si åpent mål. Døvt å ikke greie å treffe der. Ellers er vi ræva fremover, men det samme gjelder Brann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg elsker svensker! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Prica Det var heftig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Jeg elsker svensker! Er noe som ikke er bra med dem? Trenere og spillere som gjør det godt for RBK og jaggu har de ikke fine damer og. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Og Prica ble alene som toppscorer. Flotte greier. Det er nå vi skulle ha hatt en cupfinale å glede oss til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Cupfinaler er for småfolk. Lenke til kommentar
vegarmin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 jeg synes branns supportere fortjener respekt og er av høy klasse. de applauderte ut Roar Strand på sin egen hjemmebane. RESPEKT Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Creds!! Roar Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 jeg synes branns supportere fortjener respekt og er av høy klasse. de applauderte ut Roar Strand på sin egen hjemmebane. RESPEKT Hørtes ikke slik ut på tv. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Var vel en blanding av applaus og piping. Men de skal ha for forsøket. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Pinlig av de VIP'ene som driver og applauderer folk som har vært nyttig for motstanderklubbene. Kan forsikre om at dette overhodet ikke er noen felles forståelse for hvordan klubbrivaler skal behandles fra Brann-supporternes side. Men det er vel ikke annet å forvente av passe uinteresserte sponsorbillettinnehavere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dere vinner respekt og viser at dere fortår bidraget Strand har gitt norsk fotball. Men det er vel ikke slik det skal gjøres i Bergen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dere vinner respekt og viser at dere fortår bidraget Strand har gitt norsk fotball. Men det er vel ikke slik det skal gjøres i Bergen. Det stemmer. Klubbfølelse er viktig, tommel opp fra Rinnanbandens supportere ikke fullt så viktig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hehe. Respekt fra norges beste supportere er alltid viktig! Nynazist eller ei. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Joda, men selvrespekt har vi nok av. Poenget er at de fleste av oss selvfølgelig gir faen i hva de andre fotball-folka i Norge skulle mene. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er vel ikke helt sant, siden du poster i en RBK-tråd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Det er vel ikke helt sant, siden du poster i en RBK-tråd. Touché! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tja, det var vel kanskje derfor jeg i utgangspunktet postet oppklaringen om at Strand ikke fikk den generøse velkomsten fra tribunen som media gir inntrykk av. Høres sannsynlig ut. Jeg er bare en godhjertet budbringer som kom for å fortelle at dere kan slippe å fortsette rosingen av gårsdagens Brann-tribune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå