The Hoff Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kjenner jeg blir litt provosert over dette, men vet ikke helt om jeg har god grunn eller ikke. Hvorfor skal Rosenborg gang på gang ødelegge drømmene til sine ansatte? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kjenner jeg blir litt provosert over dette, men vet ikke helt om jeg har god grunn eller ikke. Hvorfor skal Rosenborg gang på gang ødelegge drømmene til sine ansatte? Slik som med Hareide da eller? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Slik som med flere av spillerne. Skjønner jo selvsagt at RBK må tenke på seg selv, men synes her at hvis Hamren virkelig ville gå - så burde de gått med på det. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har de offentligegjort noen grunn? Det er slettes ikke sikkert at Rosenborg gjorde seg urimelige ovenfor svenskene bare for å beholde Hamren. Hvis svenskene vil ha Hamren, så må de betale for det, iom at han ikke er ferdig med kontrakten. Ingen er tjent med en Hamren som holdes 100 % mot sin vilje, noe jeg regner med at RBK er fullstendig klare over. Se på Sapara. Når han ikke fikk gå så var det tydelig på prestasjoner og kroppsspråk en stund. Men tilbudet var ikke bra nok, så enkelt er det. HAr man kontrakt må man forholde seg til den. Hvis svenskene kommer brasende og tror de kan få en av skandinavias beste trenere for småpenger, så får de tro om igjen. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Svenskene som ikke ville betale for seg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ser for meg at noe sånn som det her skjedde på det møtet. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Var snakk om 4 millioner svenske og gidder man ikke betale det, da får man ikke ny trener. Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Slik som med flere av spillerne. Skjønner jo selvsagt at RBK må tenke på seg selv, men synes her at hvis Hamren virkelig ville gå - så burde de gått med på det. Når man har kontrakt med en person som er verdt MILLIONER for klubben... skal de bare la han gå gratis mener du? Når du er ute og handler så kommer du ikke tomhendt tilbake fordi butikken ikke ville selge deg noe men rett og slett fordi du ikke ville betale det varen kostet. Endret 30. oktober 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det koster jo også penger for RBK å ansette ny trener, tegne ny kontrakt osv. Når man i tillegg har en god trener å forhandle om, så tror jeg det var en god del penger det var snakk om. Regner med svenskene måtte betale i norske kroner, noe som øker summen enda mer. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ser for meg at noe sånn som det her skjedde på det møtet. Enig. Rosenborg har de siste årene vært med på VM i overprising. Men kult for de, den eneste norske klubben som har råd til slikt fanteri. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Enig. Rosenborg har de siste årene vært med på VM i overprising. Men kult for de, den eneste norske klubben som har råd til slikt fanteri. Tull. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Enig. Rosenborg har de siste årene vært med på VM i overprising. Men kult for de, den eneste norske klubben som har råd til slikt fanteri. Så det er vår skyld at andre lag skrur opp overgangsprisene? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hamrèn viser atter engang ærlighet, attityd og ikke minst hvor stort dette er for han. Forstår han ønsker å trene Sverige, men likeså så er Hamrèn profesjonell. Uansett hvor han havner så tror jeg han kommer til å gi sitt beste! Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Enig. Rosenborg har de siste årene vært med på VM i overprising. Men kult for de, den eneste norske klubben som har råd til slikt fanteri. Da kan du vel nevne noen eksempler? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hamrèn viser atter engang ærlighet, attityd Nå er det vel RBK og SvFF som har brutt forhandlingene. Erik sier fortsatt at han vil bli landslagssjef. Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hamrèn viser atter engang ærlighet, attityd Nå er det vel RBK og SvFF som har brutt forhandlingene. Erik sier fortsatt at han vil bli landslagssjef. Nettopp... er ikke det ærlighet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jo, jeg misforstod setningen din. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 bare jeg som ikke har kommentatorer på Brann-kampen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Alsaker og Semb er i full gang her. Både på TV2 og Sumo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå