Armageddon Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ny keeper på vei? Espen Johnsen og Lunna forsvinner sannsynligvis i vinter, så dette virker som en solid konkurrent om keeperplassen. Men Jarstein har vært ganske solid gjennom sommeren og høsten, så spørsmålet er om vi trenger en så god keeper. Men når han kommer gratis så er det ikke så dumt. Det har også blitt sagt at Winsnes er klar for RBK, men bare gjennom en forvirrende artikkel/blogg i dagbladet. http://www.dagbladet.no/2009/10/26/sport/t...insnes/8733641/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Spillere er vel den biten jeg tenker minst på akkurat nå om dagen. Hamrén er viktigere akkurat nå. Virker egentlig som han er tapt. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er jo ikke rart det virker slik da. Vi har jo klippekort på trenerbytte! Jeg velger å tro at Hamrén har en litt lenger tidshorisont enn de tidligere trenere som har vært i klubben. Helt til det blir motbevist, velger jeg å tro at Hamrén blir. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er helt klart at vi har de beste kortene i spillet om Hamren. At Skutle er tøff er nok spar-esset. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Spesielt: http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...er-2978334.html Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 BLI HAMRÉN!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 BLI HAMRÉN!! Tifo på søndag? Håper virkelig Kjernen gjør et eller annet for å sette fokus på dette nå i siste serierunde. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror han hadde blitt langt mer rørt hvis han viste hvor mange tusen som ville gjort det samme:) Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Spillere er vel den biten jeg tenker minst på akkurat nå om dagen. Hamrén er viktigere akkurat nå. Virker egentlig som han er tapt. Jeg tenker på spillere/keeper. Hamren er garantert tapt uansett, say no more. Angående AIK's keeper så har han et bra nivå, AIK har kun sluppet inn 18 mål, kan jo ha noe med resten av forsvaret og laget. Men dog virker som en genial keeper som jeg ønsker velkommen, AIK spiller i kveld kl 19:00 på Canal + sport, tenkte å se kampen for å se keeperen i aksjon. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror han hadde blitt langt mer rørt hvis han viste hvor mange tusen som ville gjort det samme:) Jepp. Men det er litt vanskelig i Bergen da. Hamren er garantert tapt uansett, say no more. Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå melder TV2 at RBK lar Hamrén gå, og har startet arbeidet med å finne erstatter. Det var som faen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 SVARTE FAEN I HELVETE!!!! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hamren er garantert tapt uansett, say no more. Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Det er jeg rimelig sikker på, håper bare Rosenborg får bra valuta for Hamren. Det er ingen vits i å ha Hamren i RBK mot sin vilje. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå ejakueler TV2 for tidlig igjen. De sier RBK har gitt opp Hamrèn fordi Mini tror det. Mini når ikke opp til vinduene på Brakka engang, så tar ikke hans ord seriøst. At de leter etter erstatter er vel noe av det smarteste vi kan gjøre nå, men det betyr ikke at Hamrèn stikker. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fyren er bare 52 år. Han kan da ta over svenskene om en 4-5 år. Problem solved! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Rosenborg-spiss Rade Prica (29) er ikke i tvil om hvem han mener klubbsjefen bør hente. I VG i dag sier svensken rett ut at han ønsker seg Åge Hareide: - Jeg synes Åge Hareide kan komme hit. Jeg hadde meget god erfaring med ham som trener i Helsingborg. Dessuten er han ledig snart, sier Prica. neineineinei Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Neeeeei! :no: Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Nei! Jeg vil ikke ha han som trener, no way! Da blir det dårlig med støtte fra meg.. Endret 29. oktober 2009 av Nipps Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 "- Selv om jeg får et tilbud, er det ikke sikkert jeg takker ja, sier Hamrén til TV 2." Vel... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg tror Hamrén blir ut kontraktstiden, for så å ta over landslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå