Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Ny keeper på vei?

 

Espen Johnsen og Lunna forsvinner sannsynligvis i vinter, så dette virker som en solid konkurrent om keeperplassen. Men Jarstein har vært ganske solid gjennom sommeren og høsten, så spørsmålet er om vi trenger en så god keeper. Men når han kommer gratis så er det ikke så dumt.

 

Det har også blitt sagt at Winsnes er klar for RBK, men bare gjennom en forvirrende artikkel/blogg i dagbladet.

 

http://www.dagbladet.no/2009/10/26/sport/t...insnes/8733641/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillere er vel den biten jeg tenker minst på akkurat nå om dagen. Hamrén er viktigere akkurat nå. Virker egentlig som han er tapt.

 

Jeg tenker på spillere/keeper. Hamren er garantert tapt uansett, say no more.

 

Angående AIK's keeper så har han et bra nivå, AIK har kun sluppet inn 18 mål, kan jo ha noe med resten av forsvaret og laget. Men dog virker som en genial keeper som jeg ønsker velkommen, AIK spiller i kveld kl 19:00 på Canal + sport, tenkte å se kampen for å se keeperen i aksjon.

Lenke til kommentar

Rosenborg-spiss Rade Prica (29) er ikke i tvil om hvem han mener klubbsjefen bør hente. I VG i dag sier svensken rett ut at han ønsker seg Åge Hareide:

 

- Jeg synes Åge Hareide kan komme hit. Jeg hadde meget god erfaring med ham som trener i Helsingborg. Dessuten er han ledig snart, sier Prica.

 

 

neineineinei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...