Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der driter svenskene på leggen ja. Tror Hamrèn heller vil opprettholde gentleman-imaget istedet for å involvere seg i en smålig diskusjon. Nå har han sagt at det å trene RBK er skandenavias beste jobb, og klubben har satt ned foten. Hamrèn er en såpass ung trener, så han vil nok få flere lukrative tilbud gjennom karrieren, og han virker ikke som en person som er ute etter ære og berømmelse. Håper han gjør ferdig jobben i RBK. Nå har han fått bygget opp et knallsolid lag og har gode sjanser for Champions League.

Lagrell og SvFF er tydeligvis i en desperat situasjon der de begynner å gå tom for alternativer.

Lenke til kommentar

Hamren har åpenbart lyst på landslagsjobben, så han forsvinner nok. Synd, for jeg tror RBK kunne fått et jubelår med CL. For all del, det kan fremdeles bli jubel, men da må de få inn en trener av samme kaliber og attitude. Hareide sier han kan tenke seg å jobbe på Lerkendal, han er ikke lite ydmyk heller... Eneste Hareide gjorde var å ri på bølgen til Eggen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke helt riktig det. Hareide greide og drepe spenningen og gleden i hver kamp. Herrefred så kjedlig Rosenborg var under Hareide. Kom oss ikke til Champions League det året heller,om jeg ikke husker feil.

Vant the double under Hareide da. Verdt og nevnes

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Hareide tok vel ikke hensyn i det hele tatt til styret og deres meninger. Hamren gjør nok det. Men om han har veldig lyst på landslagsjobben så blir vel styret og Hamren enige om noe.

Jepp... som sagt, ingen er tjent med å tvangsholde på noen men at RBK sier det øker jo bare verdien på Hamren.

Hamren er ihvertfall ærlig og sier han ønsker å trene Sverige hvis han får sjansen, både på spørsmål om å ta jobben med en gang og en gang i fremtiden.

Hareide sa bare "jeg har kontrakt med Rosenborg" på ALLE slike spørsmål og en hel nasjon skjønte jo hva han tenkte, derfor tapte Hareide seg mye i mine øyne nettopp på grunn av det.

Lenke til kommentar
Ja, Hamrén er hvertfall man mann nok til å innrømme at han får ståkuk av tilbudet.

LOL... nettopp.

Det jeg tror trenere ofte gjør feil er at de tenker ikke over de ENORME forskjellene det er fra å trene ett klubblag til å lede ett landslag.

Lenke til kommentar

Er en grunn til at man ikke liker Hareide.

Han sa ingening annet enn at han skulle bli i Rosenborg, så fortsatte spekulasjonene og så sa han at "det som er sikkert er at ingenting er sikkert" før han et par dager senere plutselig var landslagstrener.

Men skal Hamrén først dra kan man prøve å finne en ordentlig erstatter, både Sollied og Hareide er uaktuelt. Hareide av allerede nevnte grunner og Sollied for at han sikkert vil gjøre det samme som Hareide, selge seg så fort han får sjangsen.

Kan vel se om man finner noe spennende i Nederland eller Belgia kanskje?

Lenke til kommentar
Ikke helt riktig det. Hareide greide og drepe spenningen og gleden i hver kamp. Herrefred så kjedlig Rosenborg var under Hareide. Kom oss ikke til Champions League det året heller,om jeg ikke husker feil.

Vant the double under Hareide da. Verdt og nevnes

Det er og verdt å nevne at kampen mot Deportivo var latterlig ufortjent. Keepern deres hadde vel kanskje en av sine bedre kamper i karrieren. Fy faen for noen syke redninger han hadde.

Dessuten vant vi vel serien med 15p eller noe det året Hareide trente oss. Det greide vel Eggen aldri...

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

En ting vi kan si med sikkerhet er at en Norsk trener er uaktuelt.

Nå er Rosenborg veldig aktuelt for andre, mer meritterte trenere. Vi skal i kvalliken neste år, og har en meget lovende stall, samt en ledelse som sier at vi skal satse hardt for å bli topp 30 i Europa. Ser ingen grunn til at vi skal satse på en middelmådig trener da, og ser heller ingen grunn til at en god trener med internasjonal erfaring skal si nei.

Endret av Nord-Skandinav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...