DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 ''Denail isn't just a river in Egypt, my son.'' Den frasen funket meget dårlig skrevet. Tull! Hamrén drar aldri! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva driver Trond Sollied med for tiden da? ^^ Nei, ellers takk. Hvorfor ikke? Trond Sollied virker jo som en solid trener med ambisjoner. Tror faktisk han kan være min favoritt HVIS Hamren går. Noe som jeg tviler på, siden det blir champions league neste år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg takler bare ikke den fyren. Det er han og Uwe Rösler. Og Ståle Solbakken. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hamren slippes ikke UANSETT pris ser jeg på nyhetene nå..... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hoftun er tøff i kjeften nå ser jeg. Jeg liker det, men er fortsatt ikke overbevist på at han blir. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=575923 EDIT: Forresten, hvis Hamrén blir, så håper jeg virkelig han (og Rosenborg) er profesjonelle nok, til å ikke ødelegge neste sesong. Men det tror jeg de er. Endret 27. oktober 2009 av MartinF Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Godt å se at både Hoftun og Skutle setter skapet ettertrykkelig på plass ovenfor det arrogante naboforbundet! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hamrén vil gå over en mill ned i lønn om han blir svensk landslagssjef. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det ser han foreløpig ikke ut til å bry seg særlig om... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Syns det er ufyselig måten det svenske forbundet har tatt hånd om saken, rett å slett arrogant. Godt å se at RBK reagerer, dog jeg forstår at et landslagsoppdrag frister for Hamrèn, i tillegg når familien bor i Sverige. Dog så er jeg meget positivt overrasket over hvor åpen Hamrèn er med RBK ledelsen rundt dette Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tilter om Hamrén forsvinner!! -Reagerer sterkt Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hmm.. Expressen er i alle fall positive :| Hamrén sier ja til Sverige Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Aviser er alltid ute med mye crap om sånne ting. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tror ikke han går nå. Jeg tror Hamrén smisker med det svenske forbundet for å ha alle veier og dører åpne når han en dag gir seg i RBK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg foreslår underskriftskampanje for å få familien hans til Norge og at han blir i RBK! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror ikke Hamren går etter denne sesongen, men antageligvis etter den neste. Da får han prøvd seg i CL, kanskje vinne cuppen, og whops, da har han oppnådd "alt" med Rosenborg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror ikke Hamren går etter denne sesongen, men antageligvis etter den neste. Da får han prøvd seg i CL, kanskje vinne cuppen, og whops, da har han oppnådd "alt" med Rosenborg. :A:A:A:A:A:A:A:A Hamrén må bli lenge. Endelig har vi funnet en ordentlig trener. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nei, Trond Sollied er ikke et godt alternativ. Av alle trenere som kan finne på å gå om det kommer et bedre tilbud er han den som går først. Vi må ha en stabil trener! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå hadde jeg endelig trodd vi hadde fått en trener som vi skulle ha i mer enn ett år. BLI Hamrén! Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvis Hamren blir må det ihvertfall være hans valg, blir han Svensk trener skal ihvertfall RBK tjene på det. INGEN er tjent med å presse noen til å bli en plass de ikke vil.... eller å bli nektet en jobb de fortrekker fremfor den de har. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Okey, Hamren har ikke fått tilbud om jobben ennå. Forøvrig har ikke det svenske forbundet kontaktet RBK, kan jo hende Hamren tar jobben etter 2010 når kontrakten til RBK går ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå