DJ_Dark Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Som en nøytal supporter så håper jeg egentlig dere ikke går til sluttspillet, så kan vi få litt gode kamper på tv. 9287113[/snapback] Brenn pls.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Som en nøytal supporter så håper jeg egentlig dere ikke går til sluttspillet, så kan vi få litt gode kamper på tv. 9287113[/snapback] Brenn pls.. 9287218[/snapback] stfu Det å se et defensivt Rosenborg bli rundspilt av et b-preget Real Madrid blir ikke akkurat det samme som å se United - Benfica. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Det å se et defensivt Rosenborg bli rundspilt av et b-preget Real Madrid blir ikke akkurat det samme som å se United - Benfica. 9287253[/snapback] Ok, jeg ler... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det å se et defensivt Rosenborg bli rundspilt av et b-preget Real Madrid blir ikke akkurat det samme som å se United - Benfica. 9287253[/snapback] Ok, jeg ler... 9287257[/snapback] Hva med å være litt konstruktiv, din 14tizz? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Uansett om du går glipp av noen gode TV-kamper så er et norskt lag i Champions League med på å fremme norsk fotball ut i verden. Toppkampene er det nok noen Puber som sender uansett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 0-3! Gratulerer med CL. Morsomt for norsk fotball! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Woho! Champions League, here we come!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Lekestue, lekestue, vi er Rosenborg!! Kanskje ikke helt da Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Maktoppvisning i dag av Rosenborg må jeg si. 3-0 på bortebane mot et sterkt forsvarslag lar seg høre. Ser frem til minst 6 gode kamper nå Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Grattis med seieren folkens, blir deilig med flomlys igjen på lerkendal Bare en ny forsvarsrekke også kan dette bli en rimelig morsom høst Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Koné og Hirschfeld var gode. Ellers var forsvaret rimelig svakt i dag. Men så var ikke motstanden all verden. Kan vel sammenlignes med toppen i norsk 1.divisjon. Men holder dette forsvarsspillet mot Chelsea?... Endret 15. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sterkt av Rosenborg idag! Synes likevel ikke spillet satt, der de spesielt defensivt var litt skjanglete. Synes Rosenborg bør kjøpe KVALITETS-forsvarere for de skarve 90 mill de nå tjener. En god fotballkveld skal i dag avsluttes med at United knuser Pompy borte Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jaja, det var jevnt men RBK er effektive! Høres det kjent ut? Det er nesten alltid slik i CL, Rosenborg holder følge med Inter f.eks. men setter ikke sjansene... Lurer på om det har med selvtiliten, respekt og gjøre, husker det var en stattestikk måling på målsjanser i CL. RBK var det med klart dårligst uttelling, og de var også laget som ble sett på som dårligst.... Håper dere skjønte poenget mitt.. Det og spille jevnt med Tampere og vinne 3-0 er god prestasjon selvom jeg også mener at forsvars rekken i RBK er så som så.... Håper det møter lag de kan slå, men også et lag som Arsenal så de kan få merke høyt nivå.. Også håper jeg FCK ryker ut Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Denne gangen skjer det. Uansett om RBK bankes av Europeiske storlag, så vil det ha en stor effekt på laget likevel. Både økonomisk og på moralen. Kampene i vinter kan ha stor effekt på sesongen som følger. Endret 15. august 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Som en nøytal supporter så håper jeg egentlig dere ikke går til sluttspillet, så kan vi få litt gode kamper på tv. 9287113[/snapback] Brenn pls.. 9287218[/snapback] stfu Det å se et defensivt Rosenborg bli rundspilt av et b-preget Real Madrid blir ikke akkurat det samme som å se United - Benfica. 9287253[/snapback] Det er jo bare positivt for norsk fotball at en norsk klubb gjør det bra ute i europa... Og tidligere i CL har RBK faktisk rundspilt de store klubbene... Om de ikke gjør det så bra i TL skjer det noe med RBK når det blir høst, og CL-fanfaren runger over Lerkendal!! Uansett er det du sier om at du vil se gode kamper bare bullshit.. I dag går vel omtrent alle CL-kampene direkte på forskjellige viasat-kanaler.. Så om du ikke holder ut med RBK, får du kjøpe deg et abonnement som gjør at du får sett alle kampene da vet du! Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 3-0 borte. Det er hvertfall imponerende. Skal mye til for at det ikke skal bli CL på RBK i år. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tampere skal få slite på lerkendal ihvertfall. Vil tro det kommer over 20000 tilskuere, og en meget stor prosentdel av disse kommer til å trampeklappe rosenborg videre til mesterligaen, forhåpentligvis. Har forresten byttet avatar for anledningen Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at vi taper med 4 mål for Tampere hjemme. Tror dette blir den letteste CL-gruppa av lag vi ikke har møtt tidligere. Håper på den: Liverpool Valencia CSKA Moskva Rosenborg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at vi taper med 4 mål for Tampere hjemme. Tror dette blir den letteste CL-gruppa av lag vi ikke har møtt tidligere. Håper på den: Liverpool Valencia CSKA Moskva Rosenborg 9290125[/snapback] Den letteste gruppa ja. Hadde vært morsomt om RBK kom i gruppe med Liverpool. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Heller Pool enn Manu. Pool er artigere å slå, pluss at vi har gjort det før. Det kommer til å bli liv på Lerkendal. Tror på seier da og jeg. I teorien skal det gå slik det gjorde mot Astana. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå