Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som en nøytal supporter så håper jeg egentlig dere ikke går til sluttspillet, så kan vi få litt gode kamper på tv.

9287113[/snapback]

Brenn pls..

9287218[/snapback]

 

stfu

 

Det å se et defensivt Rosenborg bli rundspilt av et b-preget Real Madrid blir ikke akkurat det samme som å se United - Benfica.

Lenke til kommentar

Jaja, det var jevnt men RBK er effektive! Høres det kjent ut? Det er nesten alltid slik i CL, Rosenborg holder følge med Inter f.eks. men setter ikke sjansene...

Lurer på om det har med selvtiliten, respekt og gjøre, husker det var en stattestikk måling på målsjanser i CL. RBK var det med klart dårligst uttelling, og de var også laget som ble sett på som dårligst.... Håper dere skjønte poenget mitt..

 

Det og spille jevnt med Tampere og vinne 3-0 er god prestasjon selvom jeg også mener at forsvars rekken i RBK er så som så....

 

Håper det møter lag de kan slå, men også et lag som Arsenal så de kan få merke høyt nivå..

 

Også håper jeg FCK ryker ut :p

Lenke til kommentar
Som en nøytal supporter så håper jeg egentlig dere ikke går til sluttspillet, så kan vi få litt gode kamper på tv.

9287113[/snapback]

Brenn pls..

9287218[/snapback]

 

stfu

 

Det å se et defensivt Rosenborg bli rundspilt av et b-preget Real Madrid blir ikke akkurat det samme som å se United - Benfica.

9287253[/snapback]

:nei:

 

Det er jo bare positivt for norsk fotball at en norsk klubb gjør det bra ute i europa... Og tidligere i CL har RBK faktisk rundspilt de store klubbene... Om de ikke gjør det så bra i TL skjer det noe med RBK når det blir høst, og CL-fanfaren runger over Lerkendal!!

 

Uansett er det du sier om at du vil se gode kamper bare bullshit.. I dag går vel omtrent alle CL-kampene direkte på forskjellige viasat-kanaler.. Så om du ikke holder ut med RBK, får du kjøpe deg et abonnement som gjør at du får sett alle kampene da vet du! :yes:

Lenke til kommentar
Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at vi taper med 4 mål for Tampere hjemme.

 

Tror dette blir den letteste CL-gruppa av lag vi ikke har møtt tidligere. Håper på den:

 

Liverpool

Valencia

CSKA Moskva

Rosenborg

9290125[/snapback]

Den letteste gruppa ja. :roll: Hadde vært morsomt om RBK kom i gruppe med Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...