Maynard James Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 har hørt det er snakk om 10 mill Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er jo en skam at trenere kan gå for 5 mill, mens man punger ut mangfoldige millioner for spillere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Han må ikke gå. Da er det rett ned til 7. plass igjen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg vil si at Hamren er en mye større ressurs enn for eksempel Tettey var. Om 60mill kommer på bordet kan jeg si meg fornøyd. Noe mindre enn 40mill hadde vært en skandale Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Hamrén er det beste som har skjedd RBK på mange år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Futbol Mundial har laget en reportasje om Roar "Supermann" Strand. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Herlig reportasje. Verdig en LEGENDE. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Mye tyder på at vi får et b-preget lag mot Viking. Tror Hamren lar juniorene få sjansen fra start. Nå som vi har ingenting å spille for så er vel det bare positivt. Hadde vært kult å slå Viking med juniorspillere på banen. http://www.rbk.no/incoming/article153165.ece Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Mye tyder på at vi får et b-preget lag mot Viking. Tror Hamren lar juniorene få sjansen fra start. Jeg sier bare en ting.... Bakenga Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Bakenga er ikke med i troppen. Ellers grattis til Ranheim med opprykk! Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Futbol Mundial har laget en reportasje om Roar "Supermann" Strand. Kjempe bra repotasje! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Bakenga er ikke med i troppen. Ellers grattis til Ranheim med opprykk! Jaja, synd for Ranheim at de mest sannsynlig blir rævkjørt i 1 div. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jaja, synd for Ranheim at de mest sannsynlig blir rævkjørt i 1 div. Det var da voldsomt...? Er det bedre å ha middelmådige andre- og tredje divisjonslag, enn et lag i Adecco? Seriøst, den kommentaren din gjorde meg litt småirritert. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Selvfølgelig er det positivt for fotballen i Trøndelag å ha et lag i Adecco og i Eliteserien, jeg mente ikke at jeg ikke vil ha de der, langt i fra. Det var kanskje sterkt formulert, men jeg tror Ranheim vil slite veldig med å holde seg oppe. Inntrykket mitt er at Ranheim har en tendens til å tro at de er mye bedre enn det de er. Men nå har de jo faktisk klart å rykke opp, og gratulerer med det. Vi får håpe de holder seg, og neste mål får bli å få opp Strindheim og kanskje Nardo (). Endret 17. oktober 2009 av Attityd Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Neimen, daså Da er vi jo enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke Nardo. Bunch of wankers they are. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jaså? Positivt for deg at de sannsynligvis ikke kommer til å rykke opp noensinne da. Får håpe Byåsen rykker opp da, så får vi noe på denne siden av byen og. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Evt. Tangmoen eller Stjørdals-Blink... Trondheim har egentlig mer enn nok lag nå. Vi andre vil gjerne være med også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Stjørdals-Blink er jeg helt for. Trent med de et par ganger in the past. Good guys. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja, bortsett fra at Blink har NULL fremtidsvisjoner. Det er jo bare mosjonister hele gjengen. Jeg har spilt mange år for Blink, men dessverre tror jeg Tangmoen kommer til å komme mye lengre enn Blink etterhvert. De prøver ihvertfall å bli et bedre lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå